21 oct. 2008

CUGETĂRI SFORĂITE ... din pripa somnului fugit .

De cum a crăpat a zori de ziuă, m-am ridicat brusc în capul oaselor, m-am uitat în jurul meu şi am bălmăjit următoarea cugetare:

"DOI PROŞTI ADUNAŢI . MAI BINE UNUL SINGUR."


...Nu mai ştiu ce visasem peste noapte. Nu ştiu ce anume am vrut să concretizez sau să concluzionez în aceste două propoziţii... dar sună al dracu' de bine.
Când îmi voi aduce aminte esenţa acestei cugetări sau voi reuşi să îmi înţeleg analizele profunde şi calculele nocturne din lumea viselor,atunci probabil că voi reveni asupra subiectului ... :)))))
Cine ştie ce Schopenhauer reincarnat zace în interiorul meu. :)))))
...După ce am intrat sub duş mi-am revenit şi am renunţat a mai caută înţelesul acestor sclipiri filosofice de somnambul.

O zi minunată,veselă şi plină de frumos!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: