22 mai 2008

Constatarea de joi dimineaţa



În urma constatărilor de luni dimineaţa şi de miercuri dimineaţa, alăturate materializării promisiunii făcute de către mine ieri , ...astăzi pot în sfârşit să pun o concluzie :

ŢĂRANII TÂRNĂCOPISTO-MANELISTI SUNT CURAJOŞI DOAR CÂND VINE VORBA DE DOAMNE ÎN VÂRSTĂ, DOMNI ÎN VÂRSTĂ ŞI COPII .

După cum promiteam ieri, astăzi m-am dus şi eu cu ANNA mea la o plimbare în raza vizuală a ferestrei ghiolbanilor căpşunari . Am zăbovit să îmi aprind o papiroasă ( FUMATUL DĂUNEAZĂ GRAV SĂNĂTĂŢII) , am lăsat patrupedul în voie şi ... NIMIC. Am mai aprins o papiroasă ... m-am mai învârtit prin zonă... NIMIC . Ţăranii priveau din spatele perdelei (primită probabil cado', acum 5-10 ani, la cununia de la Bufetul Comunal). Nu au îndrăznit să iasă să îşi "strige" nemulţumirile şi să obiecteze prezenţa mea în zonă...
M-am lămurit ! Curajoşi dom`le ! Curajoşi ...

Ţinând seama de aceste circumstanţe, voi lua legătura cu doamnele prejudiciate moral şi le voi îndruma cum să întocmească şi să depună o plângere catre organele abilitate (o plângere penală la Parchet-martori sunt destui). Dacă nu a îndrăznit ţugulanul să iasă şi să lămurim problema ca pe la el la Cocoşatii din Deal, atunci cumva va trebui să dea socoteală....
Păcat !



*** sursa foto - Ziua de Iasi (google search)

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: