24 apr. 2008

Cum să faci bani online de pe urma naivităţii unor copii .




Îţi cumperi un domeniu cu nume copilăros.

Îţi faci un site colorat precum o cărticica pentru copii.

îi aplici fel şi fel de imagini şi texte cu lipici la cei mici şi apoi trânteşti un concurs.


Un concurs care să îi motiveze pe eventualii participanţi şi care să servească perfect scopului tău real (aducerea de trafic).

...Apoi îţi faci contract la AdSense şi eventual cu alte câteva firme de publicitate... şi îi aduci la tine pe site. Micuţii vor lucra să îţi aducă ţie profit şi bunăstare...

Dar ai mare grijă ca nu cumva să întâlneşti unul ca mine... , că tare îmi este milă de pumnii în cap pe care îi vei lua... şi de shuturile, înfipte adânc în dos, de care vei avea parte.

"""
Cine suntem:

www.animalutz.ro este primul dintre site-urile de acest gen din Romania, unde te poti distra si poti castiga numeroase premii doar jucandu-te. Un alt site in uriasa lume a internetului, o jungla de animalutze din care nimeni nu vrea sa iasa, o comunitate, dar mai ales un grup de prieteni!

Ce vrem:

Nimic! Doar ca ne plictiseam si am vrut sa ne facem de lucru. Glumim! Vrem sa formam o comunitate cat mai mare unde sa ii premiem pe cei care se distreaza, se joaca si ajung printre primii in Topul AnimalutZ.ro. Si nu doar pe ei, ci si pe cei care au noroc, ambitie si carora le place distractia.

Vrei si tu sa intri in comunitate si sa castigi premii?

Nimic mai simplu! Click pe butonul de "Inregistrare" din stanga sau click aici, completeaza formularul cu datele tale personale (ca sa putem sa iti trimitem premiile castigate), alege un Nick si o Parola pe care sa le tii minte, alege un animalutz, da-i un nume si descrie-l.
Gata! Asta e tot! Acum poti sa incepi sa te distrezi: trimite link-ul cu pagina ta de profil la toti prietenii tai, posteaza link-ul pe site-uri, forumuri, mIRC, oDC - oriunde ti se da voie. Sau daca ai un site personal, poti sa folosesti unul dintre bannerele de aici pentru a face reclama animalutzului tau. Toata lumea trebuie sa il cunoasca! Insa ai grija, citeste Regulamentul, ca sa stii ce ai voie sa faci si ce nu, ca sa nu fim nevoiti sa te penalizam.
Si inca ceva ce noua ne place cel mai mult: joaca-te! Intra pe pagina ta cu jocuri, dupa ce te-ai logat inainte cu Nick-ul si Parola alese de tine la inregistrare. Joaca in fiecare zi toate jocurile si acumuleaza vizite si banutzi.
Cu fiecare vizita primita pe profilul tau, sau castigata la jocuri animalutzul tau creste tot mai mare! Urca in Top Animalutz si ia-ne premiile! Noi iti promitem ca mereu vom aduce ceva nou.

Ce premii castigi?

Noi speram ca in fiecare saptamana sa avem cel putin 1 concurs sau chiar mai multe. Viziteaza periodic pagina "Concursuri" si "Premii" ca sa fii la curent cu ce premii oferim.

Cum si cand dam premiile?

Premiile se trimit prin Posta Romana sau prin curier, costurile fiind suportate de noi in totalitate. Trimiterea premiilor se face in maxim 3 zile lucratoare de la terminarea editiei si anuntarea castigatorilor. """


Nu mai intru în amănuntele ce privesc existenţa sau inexistenţa premiilor promise şi afişate acolo(cât să ia ochii micuţilor) pentru că este la mintea cocoşului care este realitatea.


Nxt.DayEdit (25 Aprilie 2008) :

Mi s-a solicitat un drept la replică(din partea unui site al cărui nume apare în QUOTE-ul de culoare verde) .
Nu l-am oferit deoarece blogul meu nu este ziar,televiziune sau post de radio.
Blogul meu este BLOGUL MEU .


Am fost acuzat că am luat fotografiile de pe site-ul respectiv fără a le cere acordul.
Adevărat! Drept urmare le-am înlocuit cu altele.

Am fost acuzat că am scris acest articol "la comandă" ...
Da. Acest articol a fost scris "la comandă" ,după ce un prichindel (din familia mea) a înghiţit minciunile voastre şi şi-a făcut cont pe site-ul vostru de căcat ca să va aducă trafic ...

Respectivii "pedofili" încearcă să arunce pisica moarta în grădina altuia ,susţinând că mai există şi alte site-uri (cu ţepe asemanatoare) ... Aşa şi?

Au încercat să o dea cotită şi să susţină(fără dovezi) că "media superioară" de vârstă, a celor care au conturi pe site-ul lor, este de peste 26 de ani.
Păi bine cretinilor, atunci de ce aveţi ca target copiii naivi ? Nu mai veniţi cu prosteală ieftină că la masa mea nu primesc lăutari ...

M-au acuzat de calomnie (mai ştim noi pe unii) .
Domnii mei (adică BAH IDIOŢILOR ) , dacă veţi citi şi reciti articolul de mai sus, veţi constata că este de tipul "KNOW HOW" şi că eu NU ACUZ PE NIMENI IN MOD DIRECT . Iar în ceea ce priveşte apariţia numelui site-ului vostru de căcat ... eu pur şi simplu am citat INFO de pe site-ul vostru. Vedeţi voi vreo acuza directă?
... Dacă însă tot va mai simţiţi calomniaţi : DAŢI-MĂ ÎN JUDECATĂ ! Este dreptul vostru constituţional !

Cea mai gogonata parte a mesajului lor a fost aceea cu justificarea existenţei premiilor puse în joc.
Întradevăr: O ADRESĂ FANTOMĂ + UN NUMĂR DE TELEFON NEALOCAT(sau scos din UZ) .

În final au încercat să mă atingă la coarda sensibilă, spunând că ei strâng bani pentru a ajuta o doamnă bolnavă de cancer şi că mai târziu (probabil când profitul va creşte) vor dona o parte din banii câştigaţi...
Alooo ! Gogosarilor , eu nu sunt taica popa de la biserica Sfânta Marghioala.
Lansaţi bre` bărcuţele pe o scurgere de canal, nu la mine în grădină!

NU MAI INSISTAŢI CU MESAJE !

A fost prima şi ultima oară când v-am dat atenţie.
Nu vă convine şi vă simţiţi nedreptăţiţi? Apelaţi la un avocat şi daţi-mă în judecată !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: