15 feb. 2008

Retele de cartier ...



Eu am internet printr-o "retea de cartier" (retea/firma la care mi-am adus o contributie destul de mare). Nu voi intra in prea multe amanunte (jenante pentru ei) ,deoarece(ar spune ei) oricum imi furnizeaza servicii de internet in regim "gratuit" ...
Dar totusi... Lasand deoparte modul execrabil in care merge acum reteaua (atunci cand se "aglomereaza") si faptul ca mereu "se lucreaza" ... ,de ceva vreme ma trezesc tot timpul cu "CONFLICT DE IP-uri" - adica cineva imi tot fura ip-ul (asta tinand cont si de faptul ca am un IP stabil ) ,iar cei care supravegheaza securitatea retelei nu iau masuri si (CULMEA) ma sanctioneaza tot pe mine (pentru ceea ce face altul)...
Ce sa mai vorbim de "flood" si de faptul ca toata reteaua e super virusata ...
Deh. Poate ca ar trebui sa tac ... Doar am NET "gratuit" . Insa ma mai gandesc daca voi scrie,sau nu, in viitorul apropiat, un articol de blog despre aroganta si nesimtirea cu care unele ISP-uri isi trateaza clientii.
As avea destule de spus !(indeosebi despre "legalitatea" indoielnica a unor chestii ce tin de astfel de firme si de unele "parti" dubioase ale unor astfel de afaceri - probleme ce intra chiar pe taramul penalului...,mai ales cand vine vorba de asocierea cu persoane din lumea interlopa ... care se ocupa cu traficul de droguri,sau de masini furate ... si cate si mai cate.)

Gratuitatea aceea ... nu este totusi gratuita.
Pe spatele "gratuitatii" oferite mie , unii au facut miliarde ...
Atunci cand un om trage de tine vreo 3 saptamani pentru 35 RON ,este normal sa devii miliardar. ;)
...Si mai ales atunci cand acelui om i se scarbeste si iti lasa de la el "pomana" si ceva maruntis pe care i-l datorai ( 1000 RON ),doar ca sa nu mai auda de tine si de scuzele tale indoielnice invartite "pe dupa cires" (ca deh ,daca te-ai zgarcit la a inapoia 35 RON ,s-a gandit omu` ca esti amarat si in foame)... CUM SA NU AJUNGA UNII - MILIARDARI,AROGANTI si NESIMTITI !?!?
Putin de la unul ,putin de la altul si uite asa s-a facut gramada mare ...

Cine imi recomanda si mie un ISP care ofera servicii de calitate , la un nivel profesionist?

~~~

NEXT DAY EDIT :

=)))))))))) Se pare ca peste noapte mi-a crescut brusc (un pic) traficul pe blog. . .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: