15 feb. 2008

De ce invatamantul romanesc nu mai are cadre...



""" O profesoară de la Grupul Şcolar de Industrie Uşoară din Botoşani a ajuns, miercuri, la spital cu traumatisme multiple, după ce a fost bătută de unul dintre elevii săi chiar în timpul orelor de curs. Dumitru Filip, elev în clasa a XI-a, a venit la ora de limba română beat şi şi-a aprins o ţigară în clasă. (...) A izbit-o la pământ şi a lovit-o cu pumnii şi cu picioarele în cap, în burtă, pe unde apuca", povesteşte elevul Cosmin Guminei.(...) """[SURSA: Adevarul ]



Un act de "curaj" din partea "viteazului" elev.
Oare ce ar merita respectivul "jmecherash" ?
Pai va spun eu ce ar merita... Ar merita sa i se striveasca degetele cu usa pana va urina pe el( timp de vreo ora) ... Apoi stropit cu apa rece si batut cu o nuia de alun, la talpi, pana ce din nou va urina pe el... Iar in etapa cu numarul 3 (dupa ce din nou va fi readus in simtiri prin stropire cu apa rece) ar merita batut cu un scaunel de lemn pana nu-i va mai ramane un oscior intreg in tot corpul.
La fel as proceda cu toti ceilalti "viteji", care se dau cocosei la scoala in fata profesorilor. ..Iar care scapa cu viata,sa fie internat fortat intr-o scoala de reeducare cu regim militarizat si sa nu i se mai dea drumul de acolo pana cand nu va obtine (macar) o diploma de calificare !!!

Sa mai zica careva ca am exagerat in ceea ce am spus : AICI .

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Pai stii care e problema?Eu am fost educ intr-un mare fel,provin dintr-o familie cu bun simt,si totusi uneori in liceu imi venea sa trag cate o zmetie unor profesoare de mama mama....Aici e mult de vorbit(o sa scriu un post si al mine,ca m-am aprins),e o problema care provine din sistemul imbacsit de invatamant.In alte tari mai mare dragu sa inveti(ai o groaza de activitati),aici la noi stai ca bou....Poate incingem o dicutie pe bloguri...o campanie ceva..:)

Brutacu Hector said...

Nu exista adolescent care sa nu fi fost furios macar 1 data pe unul din profesorii sai...Dar totusi... Exista niste limite !In plus aici este vorba de o domnisoara profesoara. Ti se pare normal ca un cacat lash sa faca pe "curajosul" si sa isi masoare fortele cu o femeie ?
(Citeste atent articolul din Adevarul!)
...Si asta pentru ca era ranga de beat si era nemultumit de notele proaste? Adica cum...? Acum daca esti bata, lichea, loaza,cu un IQ sub limitele bunului simt ... si nu esti in stare sa faci fata la scoala, hai sa iei la omor profesorii ca sa nu te lase repetent (mai ales ca in loc sa stea la ore ,foarte multi prefera barurile,carciumile,cluburile de biliard si fumatul de iarba la toaleta)?!?!
Daca era nemultumit si considera ca a fost nedreptatit avea la dispozitie o multitudine de cai amiabile si legale de rezolvare a nemultumirilor lui.O putea reclama la inspectorat.
Si eu am avut probleme cu o doamna profesoara in perioada liceului...Dar nu m-am manifestat ca o maimuta turbata. M-am dus frumos la inspectorat (si la presa locala).Apoi m-am dus la Politie. Respectiva profesoara a platit pentru greselile ei,alegandu-se cu un dosar penal si pierderea locului de munca. (insusire de foloase necuvenite, santaj, etc.)Acum imi pare rau chiar si pentru asta...

Dupa cum zicea cineva , avem nevoie de mana de lucru la muncile de jos! Avem nevoie de muncitori in agricultura.Avem nevoie de oameni care sa sape la santuri.
...Nu ii obliga nimeni sa studieze daca nu se simt in stare. Scoala nu este nici carciuma, nici sala de biliard si nici ring de box!
LA TARNACOP SI LA LOPATA CU GHERTZOII,TERIBILISTII SI MARLANII IN GENUL "viteazului" din articolul Adevarului !