7 feb. 2008

Absent motivat .

Am tras chiulul aproape 2 zile de pe blog... Poate ca unii se vor intreba "De ce dom`le?".
Nuuu... Nu m-am plictisit. Nu am hotarat sa ma las de blogging :D ... Ci pur si simplu MI S-A SINUCIS MEMORIA RAM . :( Tocmai ce ii trecuse perioada de garantie si a luat hotararea ca si-a cam incheiat socotelile pe aceasta lume si ca serviciul in slujba mea nu mai este satisfacator. Asa ca ,deceptionata fiind(probabil) si satula de capriciile mele... S-A SINUCIS !
... Dar nu-i nimic. Totul este bine cand se termina cu bine ,iar ce nu te ucide te face mai puternic (intotdeauna) !!! Am revenit si am multe de scris. :)

________________

In acest weekend voi face public(pe blog) un episod din viata mea .Un episod ce s-ar putea numi foarte bine "NEVESTE DISPERATE " (dupa morcovi tineri).
O intamplare cu si despre neveste disperate ... Neveste care isi pierd timpul pe site-uri siropoase in cautarea a ceea ce nu mai gasesc la sotii lor(carne tanara si viguroasa) . S-a intors lumea cu susul in jos...
O femeie casatorita,fericita posesoare a unui copil minor(aflat la varsta cand ar avea cea mai mare nevoie de atentie din partea mamei sale)... Un sot mult prea fraier(ca nu a parasit-o cand a aflat) ... Si eu - cel care nu mai scapa de respectiva duduie. Voi face public un rezumat al acestei "povesti" deoarece nu stiu cum sa mai scap de madama indragostita pana peste cap ...
Am incercat sa ii explic ...Am incercat sa o intorc la ganduri mai bune si mai apropiate de moralitate si bun simt... Nu. Ea nu vrea sa inteleaga si ma hartuieste continuu(apropos de asta,de aceea tin moderarea activa la comentarii)...
:( VINA PENTRU TOATE ACESTEA - cateva versuri postate candva pe un site ...
Diferenta de varsta : 14 ani !

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Tudorina said...

Bine ai revenit printre noi!
Deci departe de tine orice urmă de plictiseală. Ba calculatorul te lasă, ba fumeile te agasează şi culmea, ambele cu o vârstă respectabilă!
Legat de "nevasta disperată", hai fii înţelegător, măcar te poţi uita în oglindă cu privirea: "Sunt irezistibil! Fumeile mă place, mă vrea":)))

Ei, şi dacă te laşi un pic ce-o să se întâmple? :)

Brutacu Hector said...

Partea a doua a articolului(la care tu faci referire) abordeaza o situatie mult mai grava decat pare la prima vedere.
Este in joc viitorul si sufletul unui copil NEVINOVAT. Un copil a carui mama umbla dupa cai verzi pe pereti si care a uitat ca mai inainte de toate...TREBUIE SA FIE MAMA PENTRU COPILUL EI.
Nu intru acum in amanunte...(pastrez asta pentru articolul dedicat acestei povesti).In plus EU NU AM CERUT NIMIC DE LA PERSOANA RESPECTIVA SI NICI NU MI-AM DORIT VREODATA SA AM VREO RELATIE CU EA ! Nu imi place a fi "stricator de familii".Sunt atatea femei/dom`soare singure si libere ca pasarile cerului.De ce m-as incurca tocmai cu o duduie care in loc sa isi vada de familia si de educatia copilului ,`mneaei umbla dupa matarangi semetite(vorba lui Creanga).