8 mar. 2019

Despre hiene infometate .



De ce să fii nemulţumit(ă) că am o părere proastă despre tine şi o părere bună despre altcineva ?
De ce să acuzi pe acel altcineva că ar avea vreo implicare in influențarea părerii mele ?

Nu am făcut niciodată nimic influențat de către cineva.
Nu am făcut niciodată nimic la recomandarea cuiva.
Nu am făcut niciodată nimic care să contravină unor principii echitabile si bine echilibrate .
Nu am făcut niciodată ceva impins de altcineva de la spate.
Intotdeauna am cântărit totul bine inainte de a lua o hotărâre și de a acționa .
Doar eu sunt stăpân și responsabil pentru faptele si acțiunile mele .


Nu profita de naivitatea omului si de bunătatea lui. Poate că , in jurul lui , sunt ochi si urechi care nu cad pradă naivitații atât de repede și nici nu se lasă impresionați de teatrul ieftin pe care alţii il inghit cu atâta uşurinţă.

Trăim intr-o lume de hiene .
Am invățat să devin o hienă (la nevoie) tot de la hienele care la un moment dat au incercat să mă muște cu colții lor băloși .
Si eu am fost candva un naiv , un om pe care il prosteai repede...

De ce să fii nemulțumit(ă) atunci când iți aplic exact tratamentul pe care tu il aplici altora sau pe care ai incercat să mi-l aplici chiar mie ?
De ce să te revolți atunci când ești atacat(ă) cu propriile arme ?

What goes around comes around ...

De ani buni cu asta mă ocup . Si nimeni nu imi poate impune o parere sau o opinie .
Sunt corect atunci cand esti corect(ă).
Te respect atunci cand stii să respecți .

Viața m-a transformat intr-o hienă de conjuctură . Viața m-a invățat ca intotdeauna să nu rămân dator și să tratez oamenii din jur cu aceeași monedă cu care ei mă tratează .

Ai făcut vreodată ceva rău , ceva care m-a afectat direct sau indirect (pe mine ca persoană, pe cei la care tin sau munca mea) ? Să nu uiți ! Deoarece nici eu nu voi uita.
Nu pot să iert si nici să uit .
Nu rămân niciodată dator.
Este unul dintre cele mai mari defecte ale mele.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: