3 mar. 2017

PANGASIUS - mănânci astăzi şi mori mâine .


   După un car de ani , s-a trezit și presa din Rromânia ... Senzațional !
Au descoperit apa caldă .
Eu scriam despre Pangasius încă de prin 2009 ... Presa ce păzea la acea vreme ? Încasau bani pentru tăcere şi complicitate la otrăvirea românilor ?


""" De ceva vreme supermarketurile au fost invadate de un produs care atrage prin pretul sau foarte scazut : file de Pangasius . Am mancat si sincer sa fiu nu mi-a placut deloc ... Eu unul prefer medalioanele de rechin .
Curios fiind de pretul foarte scazut, am cautat in online cat mai multe date despre aceasta specie de peste. Pana acum aproximativ 3 ani eu nu auzisem de aceasta specie ... Pangasius . Asa am aflat ca este un experiment genetic. Oare noi , romanii, sa fim laboratorul de teste ? Am vazut foarte multe produse aflate in stadiul experimental , pe piata romaneasca...
Priviti ce am gasit : (...) """
[ video - link 2009 ]


***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: