21 aug. 2016

Nuk cel urmarit de ghinion.


    Si mi-am promis ca nu-mi mai calc principiile .... :(
Cu mult timp in urma imi promisesem/impusesem sa nu imi mai fie mila de animale de pe strada , sa nu le mai dau atentie si sa evit a interactiona cu ele . Pana la Nuk ...
Mare belea mi-am luat pe cap !
Pana acum i s-au pus trei diagnostice in doar cateva zile . Plecand de la o simpla febra . 
Acum a ajuns la acumulare de lichid in abdomen (ascita) si este suspect de peritonita infectioasa . 







Leo - adus din strada de catre o vecina (avea doar 5 saptamani).
Anna - salvata de la un popa nemernic (avea doar 7 saptamani si o tinea alaturi de mama si fratiorii ei in frig , in ploaia si mocirla , fara adapost) .
Mona - luata dintr-o piata agroalimentara pe cand avea doar vreo 4 luni (unde fusese abandonata).
Fetita - recuperata dintr-o zona semisalbatica (cu tot cu puii de la acea vreme), unde fusese abandonata .
Tina - salvata din coltii cainilor .
Nuk - luat din ger si lapovita , mai mult mort decat viu .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: