17 mai 2016

TRAFICANT DE CAPSUNE ALBASTRE .


Mi-au sosit semintele pentru capsune albastre (din China).
Blue strawberry . Wow !
Duduia de la Vama (Posta Romana) se uita cam stramb la mine...  Mi-a zis ca nu prea este voie si mi-a aratat o cutie plina cu astfel de colețele retinute/confiscate pentru a fi predate politiei. Toate erau cu diverse seminte de legume, fructe sau flori.
LoL
Bine asa !
In Ploiesti, traficantii vand droguri copiilor ziua in amiaza mare , la colt de strada si Politia ridica din umeri. Insa daca indraznesti sa comanzi online , la vedere, seminte de legume-fructe COMESTIBILE , prezinti risc si esti suspect...

Bai nene, sunteti sanatosi ???

P.S.:
O sa revin cu foto dupa ce vor da roade .


capsune albastre

seminte capsune albastre





3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Unknown said...

Care e rezultatul acelor seminte? Vreo capsuna albastra?

Brutacu Hector said...

Nimic.
Nu a iesit nimic.
Poate ca nu am stiut eu cum sa intretin semintele si cum sa le plantez ...

Unknown said...

din 500 mi.a răsărit o planta...trebuie "plantate" la suprafata..cică. le prestări pe pamant