27 apr. 2016

‪BALPLAST‬ din Ploiesti ... PROFESIONISTII PULII .


Am de facut ceva schimbari prin apartament. Drept urmare am contactat cateva firme care se ocupa cu termopane . Le-am luat din online.  Dupa o discutie cu prima firma care a ofertat, m-am lamurit imediat cum sta treaba pe la noi .
     La solicitarea mea, imi trimit smecherii o oferta de pret (pentru schimbarea unui geam de balcon , a unei usi + fereastra de balcon si a unei ferestre de baie) .
Aparent preturile comunicate de ei pareau de nerefuzat. Mai ales ca era vorba despre materiale super premium , din categoria celor de lux.
Ii sun pentru alte lamuriri . Ehehehi si asa incep vrajelile.  Incep sa apara costuri aditionale .

"Aaaa , pai stati ca demontatul balconului vechi nu l-am inclus in oferta . Acela costa suplimentar 200 ROn ... " s.a.m.d.
Ba , da' voi chiar sunteti nebuni ? Nebunilor de foame ! 
Va ghiortaie foamea in stomac si voi vreti japca.
Capac a pus (duduia "secretara") atunci cand mi-a cerut avans 50% in ziua in care se vor face masuratorile si restul de 50 % in urmatoarele doua zile , inainte chiar de a incepe lucrarile . Ca-mi face contract , factura, proces verbal de receptie  ...  LOL
Pai si daca-mi dai rasoleala , eu ce fac ? Stau sa trag de voi prin tribunale ?

Bai , nebunilor ! Va e foame ?
Vreti banii ca la curve... inainte ?!

S-a suparat duduia cand i-am zis ca eu nu vreau sa le platesc ca la curve si ca normal se plateste un avans de 25-30 % la inceput , iar la receptia lucrarii restul de bani .
:)))))))))))))))))))


Meseriasii romani ...
Vre'nici nevoie mare !

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Unknown said...

Niște aroganți și zeflemitori. Si eu am fost tratat de ei cu lipsa de profesionalism.

Anonim said...

,,Omul" care face masuratorile, este o persoana deosebit de aroganta, chiar obraznica, ca de altfel si domnisoara care se ocupa de contracte. Si, asa cum sunt cei doi, tot asa sunt unii din echipa de montaj. Montaj cu probleme. Din punctul meu de vedere aceasta firma trebuie evitata.