25 oct. 2015

Preasfințoșenia sa, Claudiu B. , baga batul prin gard (din nou) ...



      POPALAUL DIN PAROHIA ORTODOXA, UNDE "INTAMPLATOR" DOMICILIEZ SI EU, ARE FRUSTRARI SI SE SIMTE MACINAT DE ORGOLIU , MATERIALIZAND ACESTE SPASME INTELECTUALE IN FITUICA PE CARE O "PASTORESTE" DE CATIVA ANI.
Deh , asa e cand te trezesti cu plangere la Politie pentru tulburare de posesie si altele ... Ramai cu macinari interioare si frustrari personale sau profesionale .







~~~~~~

   Totusi tin sa precizez ca sta prost cu memoria . Acel biletel a fost lasat in usa in anul 2013 , nu "de curand".
Bineee, depinde acum de cum percepe preasfintzoshenia sa "curandul".

Dovada : http://patriahotilor.blogspot.ro/2013/01/preascarbosenia-sa-purces-la-manjit.html


~~~~~~


... si ca sa fim fairplay , sa vedem totusi despre ce este vorba :

LINK 1: http://patriahotilor.blogspot.ro/2014/08/preanesimtirea-sa-claudiu-b-un-popa-cu.html

LINK 2 : http://patriahotilor.blogspot.ro/2012/08/popa-si-cadelnita-aducatoare-de-bani.html

Lista poate continua !


~~~~~~

   Popalaul incearca sa scoata sperietoarea pentru cei mai "necititi" si mai prostovani , mesterind cuvintele astfel incat sa starneasca oaresce temeri , nu atat pentru cei enumerati punctual ci pentru cei care inca mai sunt prinsi in capcana cadelnitei lui .
Basca faptul ca se poarta si afiseaza o atitudine de stapan , lasand impresia ca cineva/ceva ii da dreptul sa fie proprietarul vietilor celor din jur.

  Oare sa imi aduc aminte cum tatal sau , preot si el , s-a caftit in altarul bisericii , in timpul unei slujbe , cu un alt preot cu care isi disputa acea parohie ? Sa imi aduc aminte cum a lovit pe acel preot cu crucea de argint in moalele capului ? Desigur , va nega aceasta intamplare .
....Saaaau sa imi aduc aminte cum spunea candva ca este dreptul preotilor sa fie bogati si instariti , deoarece preotii nu au fost niciodata saraci ... ci acestia au facut (in cel mai rau caz) parte din clasa de mijloc ?!?
WTF ?!?!
~~~~~

Nu-mi purta de grija , preascarbosenia ta !
Poate ca am lasat scris , cu act notarial , sa fiu ingropat dupa obiceiurile islamice . Vrei sa imi ingradesti drepturile mele constitutionale ?
Repet , figurez de ani buni ,la Muftiat , ca musulman cu acte in regula . Deci nu inteleg de unde atata "futere de grija" si frustrari ?!?
Hai sa ne vedem fiecare de vietile noastre si sa ne respectam alegerile , fara a mai da cu batul prin gard si fara a ne cauta galceava acolo unde nu este necesara !



***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: