24 aug. 2015

TINA si CUPPYVET YAZ - zece zile de la operatie .















Dupa doar 10 zile de la operatie...
Un medic veterinar extraordinar.
Cel mai bun chirurg veterinar !
Multumim Catalin Paul Popescu !

Asa arata o operatie la vezica (de scoatere a pietrelor/struviti) , efectuata de catre domnul doctor Catalin Paul Popescu la CUPPYVET YAZ , dupa doar 10 zile. Perfecta !
Nu s-a umflat , nu a supurat , nu a durut-o ...
Tina se joaca , alearga , mananca bine , nu mai urineaza cu sange , etc. Este fericita !

Multumim din suflet !





______________________

Povestea Tinei ?

Salvata din coltii unui maidanez , pe cand era gestanta (mai mult moarta decat vie) . Nu am intentionat sa o pastrez. Doream sa o salvez , sa o vindec si sa o dau spre adoptie. Nu m-am mai indurat .
Dupa ce am salvat-o din coltii maidanezilor , a trebuit sa ii scot puii printr-o operatie de chiuretaj veterinar .... Desigur, tot atunci am si sterilizat-o.
A avut dubla hernie si vreo 6 perforatii nasoale tare (de la coltii maidanezilor). A zacut precum o broasca timp de doua luni.
Nu a facut nici macar o singura data ... pipi ... in casa . Din prima zi a facut la tava cu pietris (litiera) . Se ducea taras pana in tavita (care era joasa) si acolo isi facea nevoile.
Are un handicap la una dintre labute. Se pare ca handicapul este din nastere, din vreun accident sau din bataia primita de la oameni rai . De aceea a si prins-o acel caine.
Acum este o fericita, fara griji , si asa va ramane cat voi trai eu .

....
Recent am aflat ca are pietre in vezica urinara. Am dus-o sa fie operata la CuppyVet Yaz , de catre Catalin Paul Popescu . Incredibil ce mana de chirurg are !

***

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

shakuka said...

wow..si eu am stickerele acelea de perete :)
sanatate Tinei!

Brutacu Hector said...

Multumim frumos !
Tina este bine acum. Nici nu se mai vede operatia.
Ba' chiar mai are si un fratior . Nuk.