31 mar. 2011

Tata Omidoiu' (din mine) loveste din nou ...

~ " Washingtonul şi Parisul au sugerat că insurgenţii ar trebui sprijiniţi cu arme. " (sursa) ~

~ Siria este victima unei conspiraţii " (sursa) ~

~ " Agenţi CIA se află în Libia pentru a-i susţine pe rebeli " (sursa)  ~

~ " Obama a autorizat sprijin secret pentru rebelii din Libia " (sursa) ~


   
Am avut sau nu dreptate aici (link1) , aici (link2) sau aici (link3) ?!?

De fiecare data cand se confirma spusele mele si chestiunile pe care unii le-au contestat vehement atunci cand eu le-am afirmat , ma intristez si sufletul mi se inegreste de mahnire. De ce? Deoarece toate chestiile pe care le-am anticipat si le-am expus sunt despre intamplari/fapte sangeroase , miselesti si patate de sangele unor nevinovati.

Deja ma banuie/acuza unii ca as lucra pe ici sau pe colo... Ca de aceea detin atatea informatii.
Bre, sunteti tolomaci ! Pur si simplu imi pun creierul la contributie, analizand faptele si adevarul de dincolo de intoxicarile mediatice. Atat !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: