13 iul. 2009

Cateva amanunte spinoase despre o mica parte a comunitatii musulmanilor din Romania (partea a 2-a) ~ teaser 3

Imi pare rau !
Astazi voi dezamagi pe multi... Este a doua oara cand nu reusesc sa imi tin promisiunile facute pe acest blog . Daca va incalzeste cu ceva , aflati ca motivele care m-au determinat sa iau aceasta hotarare sunt mult mai puternice decat cele care , initial, m-au facut sa doresc publicarea unui astfel de articol.
Imi cer scuze fata de cei care ma citesc si care asteptau respectivul articol!
Astazi ar fi trebuit sa public dezvaluirile pe care le-am anuntat cu atatea surle si trambite .
Ei bine ... nu! Nu voi mai publica (cel putin pentru moment) articolul anuntat.
Nu ! Nu a fost niciun fel de minciuna. Se pare ca doar m-am grabit sa anunt aceste dezvaluiri, fara a mai lua in calcul pericolul la care ii expun pe cei din jurul meu...
Ma aflu in posesia unui dosar destul de gros despre una din sectele Islamice ce activeaza de ani buni pe teritoriul Romaniei, sub acoperirea a diferite FUNDATII si FIRME DUBIOASE(cu date, nume, informatii din interior, fotografii, etc. - chestiuni pe care presa ar da orice sa puna mana) .
Am luat hotararea de a amana pe termen nedefinit publicarea acestor date.
  • Nu doresc sa obstructionez in niciun fel alte demersuri care probabil au loc la acest moment .

  • Pana cand situatia juridica(cat si cea judiciara) , a acestor chestiuni, nu va fi clarificata si pana cand nu voi fi pe deplin sigur de securitatea familiei mele, prefer sa optez pentru nepublicarea acestor date .
Va veni o zi cand marea padure a Islamului va fi curatata de uscaturi . InshAllah , ca acea zi sa fie cat mai aproape !


~ "(Sheitan Said) I will come to them from before them and behind them, from their right and from their left, and You will not find most of them as thankful ones (i.e. they will not be dutiful to You) (...)"[Qur'an 7:17-18 ] ~

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: