2 iun. 2008

"Tu ai fost să votezi?"

NU.
EU AM FOST LA PEŞTE ... iarbă verde, apă, păsărele, linişte, relaxare(a fost si un pic de ploaie) ... FĂRĂ DURERI DE CAP.
ÎMI ESTE RUŞINE CĂ M-AM NĂSCUT ROMÂN ! ÎMI ESTE RUŞINE CU CEI CARE SUSŢIN CĂ NE REPREZINTĂ !

De ce nu fac ceva să schimb asta? Păi tocmai am făcut... NU M-AM PREZENTAT LA VOT !
În opinia mea, toţi cei care au mers la vot fie erau membri de partid, fie erau din categoria "prostănaci cumpăraţi cu o bere şi un pachet de biscuiţi", fie erau persoane fără un discernământ "bine definit" ... fie au fost prea dobitoci ca să poată înţelege că prin prezenţa lor acolo,în cabina de vot, şi-au semnat condamnarea pentru încă 4 ani de sclavie, de plătit taxe şi impozite, spre a umfla burţile unor porci ordinari si a ajuta la inflorirea afacerilor de famiGlie... !



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: