18 feb. 2008

Kosovo - capacul de la cutia Pandorei ?!?



Astazi Kosovo ,iar maine Ardealul ! ... Asa si?

M-as fi bucurat pentru kosovari , dar nu pot. Nu pot sa ma bucur, deoarece aceasta independenta nu se datoreaza kosovarilor si nici nu s-a implinit prin puterea vointei cetatenilor de rand(in ciuda aburelilor media).
Daca ar fi fost vorba doar de visul la independenta ,al bietilor "civili" , nu ar fi interesat pe nimeni sa ii ajute in dobandirea acesteia.
Ceea ce se face public si apare pe agentiile de presa 'ESTE UNA'... Iar interesele,politica intunecata, ce se afla in spatele acestei proclamari de independenta, si realitatea problemei 'ESTE ALTA'.
S-a profitat de naivitatea unei comunitati , a unei "minoritati",a unor oameni simpli...pentru a transforma Kosovo intr-un "apartament de nebunii" al unuia ,sau al altuia... S-a folosit Kosovo pentru a creea precedentul necesar nasterii unei "infloritoare ere" a industriei RAZBOIULUI . Se pregateste ceva "maret"... (Nu am copii si nici nu imi mai doresc . Nu vreau sa imi aduc urmasi in aceasta lume, ce se afla in pragul a ceva foarte foarte intunecat si sangeros. Nu vreau sa imi condamn copiii la tortura unei astfel de vieti.)

(formulare pentru atei) Fie ca batrana noastra mama ,Terra, sa aibe mila si sa nu isi scuture prea curand spinarea,satula si furioasa, spre a scapa de parazitii sangerosi ce o populeaza... !

(formulare pentru cei religiosi) Fie ca Dumnezeu sa fie bun,milostiv si rabdator cu noi cei care ne batem joc de VIATA !

Astazi Kosovo , iar maine Ardealul ! ... Asa si?

Poate ca ar fi mai bine sa trecem intreaga Romanie sub administrarea celor de la Budapesta. Ne-ar fi mult mai bine si poate am mai iesii si noi din mocirla asta imputita.
Noi romanii nu meritam Romania ! Noi romanii ne-am batut intotdeauna joc de ceea ce ne-a apartinut.
Pamantul apartine tuturor ! Pamantul nu este doar al tau ,sau doar al meu !
Indiferent unde sunt granitele , sau unde vor fi ... AVEM CU TOTII LOC PE ACEASTA PLANETA !

.........................................................................................................................................................................

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: