18 feb. 2008

Retele de cartier ... (2)



Se pare ca m-am pripit in a trage concluzii si ca am cam gresit...

1. Am discutat cu propetaru` ISP-ului si am verificat mai apoi spusele lui ...
Se pare ca el a avut dreptate ,iar eu am gresit(in ceea ce priveste calitatea proasta a serviciilor de internet din ultima perioada).
Se pare ca "sughitzurile" si "schiopatatul"serviciilor internet se datoreaza unor chestii independente de ISP si deasemenea nu au nicio legatura cu infrastructura retelei.
... Eurofiber ... Bucuresti ... Astral Telecom ... UPC ... Fibernet ... avarie... etc.

2. Singurele idei care au ramas in picioare (din cele precizate de catre mine acum cateva zile) sunt "ping flood-ul" si "conflictul de IP" . >>> "Copilarii" ce apartin unui "CINEVA"... Cineva care probabil ca nu a depasit inca varsta pubertatii in plan psihic (cu toate ca are o varsta la care altii s-au maturizat de foarte mult timp si unii chiar au copii) ...Cineva care are oareshce umbre de frustrari si complexe ce inca il mai macina (raportate la persoana mea) si care inca nu se poate desprinde de trecut ,incercand sa imi atraga atentia in acest mod ciudat (sau cine stie, poate chiar ii place cum scriu pe blog).Deja imi (re)devine simpatic :) !!! Are si el calitatile lui... ;) Pacat ca nu si-a putut depasi niciodata conditia de nulitate !

Cam asta se intampla atunci cand angajatii unui ISP profita de bunatatea,naivitatea si lipsa lu` nenea propetaru` ... batandu-si joc de cinstea, onoarea si corectitudinea acestuia. Atunci cand angajatii se comporta ca niste tarnacopisti cu grave probleme in plan psiho-afectiv... fac firma de ras si ii strica imaginea pozitiva... Iar odata cu degradarea imaginii incepe sa scada si profitul , si numarul clientilor ...
____
*** Probabil ca cel care imi tot "fura" IP-ul ,foloseste un program de tipul FPinger pentru a scana si a cartografia reteaua (fapt ce ii permite sa imi cunoasca si adresa MAC,fara de care nu ar putea sa imi 'fure' IP-ul ,pe o astfel de "retea de cartier") ...Iar ,de regula, noaptea (cand respectivul stie ca eu nu folosesc internetul) ,profita de obisnuinta mea(o masura putin exagerata de precautie) de a scoate cablul UTP din placa de retea atunci cand nu ma folosesc de internet. >>> In concluzie este cineva care ma cunoaste si care a petrecut ceva timp in preajma mea... Sau poate ca doar ii este "dor" de mine si nu stie cum altfel sa ma contacteze. :))))))))) ( O fi gay?!?!)


P.S. - Am invatat un lucru de mare valoare de la viata in ultimii ani. Am invatat ca atunci cand gresesti si ti se demonstreaza ca ai gresit ...trebuie sa ai taria si puterea de a-ti cere scuze ! A-ti asuma greselile si a raspunde pentru ele este o calitate nepretuita si o dovada de echilibru . Te poate elibera de multe macinari interioare si nopti nedormite...
In plus: am constatat ca am un mare defect :D ... Am o gura foarte mare si jicnesc al dracu` de tare atunci cand ma las condus de impulsul momentului.
Imi zicea mai demult cineva .... CA AR PREFERA SA II DAU O PALMA, DECAT SA MA FOLOSESC DE MESTESUGUL OTRAVIT AL VORBELOR ! Avea dreptate .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: