16 feb. 2023

Banul - Ochiul Dracului (reloaded)



Discutam cu cineva putin mai devreme... Si am avut asa o sclipire revelatoare.

Aveti cunostinte cadre medicale (medici, asistenti, infirmieri, etc.)? Cadre medicale care au lucrat in sectiile de Crocobaur sau in activitati medicale care au avut conexiuni cu crocobaurul .

Analizati-le evolutia financiară din ultimii doi ani! #Numavazic

Vorbesc strict despre sistemul medical românesc si despre cei care au ca singura sursa de venit această meserie si spagile aferente.

Eu cunosc cativa. Mai ales din astia care si-au schimbat brusc discursul cand au simtit mirosul banului. Din astia care erau contra , care "spuneau adevarul" si care " dadeau din casa" ... Iar apoi, cand au fost manjiti cu "ochiul necuratului", s-au transformat in cei mai agresivi promotori ai vaxxinarii , cei mai duri critici ai celor care au refuzat vaxxinarea si masurile sclavagiste de imbecilizare a populatiei, etc.

Unii dintre ei, inainte de pandalemie, aveau un nivel de trai de nivel mediu (sa zicem). Altii traiau chiar in conditii mai mult decat modeste. Ș.A.M.D.

Din spagile pe care le luau pentru un pampers schimbat , pentru o perfuzie pusa, pentru o internare sau pentru o injectie, abia se descurcau cu cheltuielile zilnice sau cu cresterea copiilor (in cazul unora).

Stiti ce am observat la ei in ultimii doi ani? Majoritatea (daca nu chiar toti) au descoperit brusc secretul succesului pe plan financiar sau au primit brusc mosteniri de pe la matusa Tamara....

In ultimii doi ani :

- si-au cumparat autoturisme SH de peste 7-8 mii euro.

- si-au cumparat apartamente , mutandu-se de la conf. 2 sau 3 ... direct in buricul orasului , la confort 1 sporit.

- si-au mutat concediile de vara de la Vama Veche / Tuzla / Navodari tocmai la Milano / Halkidiki / Thailanda / Zanzibar / Viena.

.....Si as putea continua si dezvolta mult pe subiectul acesta.

Insa priviti voi in jur , analizati! Poate ca ma insel.

NU. NU MĂ ROADE PIZMA.

NU. NU MI-AS DORI SĂ FIU IN LOCUL LOR (si sa duc in spate o asemenea povară). Nu mi-as dori să am constiinta incarcată cu faptul că am fost părtaș LA CRIMĂ.

NU. NU JUDEC. Doar constat. DE JUDECAT VA JUDECA ALTCINEVA.

Precum am mai spus, VIATA ARE O BALANȚĂ A NAIBI DE BINE ECHILIBRATĂ. Mai ales ca , la randul lor, unii au copii, au parinti.....

NISTE EROI CU TOTII!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: