8 apr. 2022

M-a sunat Vladimir Putin si mi-a propus să mă plătească in ruble ...

Se tot vorbeste in online, zilele acestea, despre troli, manipulare, propagandă, cenzură, conturi false, comentaci platiti, etc.

    Da, asa este. Sunt peste tot, in online, aceste entitati. Mai ales când miza actuală este una ENORMĂ. Miza este chiar viitorul copiilor nostri, viața si viitorul lor, existenta intregii omeniri.
M-am convins pe propria-mi piele (si nu este prima dată).

      Am comentat (de test) la un articol PROPAGANDISTIC al oficinelor serviciilor care se străduiesc să spele creierasii maselor, să ii manipuleze pe toti catre un razboi global si care aduce astfel justificari pentru foametea ingrozitoare ce vine. Articole din categoria celor care inoculează subliminal ura si directia dorită pentru masele de mocofani.

     Am lăsat un simplu comentariu. Fără a instiga la nimic. Fără a face apologia vreuneia din părti. A fost un comentariu pragmatic, scurt si la obiect, in legătură cu adevăratele probleme cu care ne confruntăm toti cei ramasi ancorati in realitatea de dincolo de propagandă.

HA! Ce credeti?

Am devenit brusc putinist, spion rus, trol plătit in ruble, criminal ... ș.a.m.d.
Zeci de comentarii drept raspuns la problemele ridicate de catre mine. Niciunul cu contraargumente valabile. Ci doar cu acuze, cu injuraturi, cu aberatii si altele asemenea. Si asta doar ca raspuns la simplul meu comentariu, in subsolul articolului unui cotidian central romanesc.

Sunt singurul care are un feedback enorm la acel articol. 
Ce inseamnă asta?
 Inseamnă că am deranjat foarte tare si că nu sunt deloc departe de adevăr
S-a umplut subsolul comentariului respectiv de troli adevarati, de conturi din "diaspora", de conturi de facebook cu doar 2-3 prieteni la profil, de conturi care nu mai postaseră nimic de prin 2015 sau 2016 , de conturi cu nume dubioase si fără fotografii de profil .

Nu mă deranjează. 
Doar mă amuză si imi intărește convingerile si concluziile.

Toate acestea imi certifică faptul că mă aflu pe drumul cel bun si incă am un nivel ok in ceea ce priveste IQ-ul si capacitatea de a discerne intre bine si rău.
Timpul imi va da dreptate. Insă, atunci când români se vor trezi, va fi mult prea târziu pentru multi dintre ei.



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: