10 mar. 2022

Repet. NU M-AM VACCINAT. NU AM PURTAT MASCĂ. NU AM AVUT COVID.



AH, CAT IMI PLACE SĂ VĂ TOT REPET ASTA. STIU SIGUR CĂ AM VREO CATIVA MOCOFANI PANDELISTI CARE URMĂRESC CEEA SCRIU SI CARE ISI MUSCĂ HARTIA IGIENICĂ DE OFTICĂ SI FURIE.

In ultimii 2 ani :

  • - Nu m-am testat niciodată.
  • - Nu am purtat mască pe stradă niciodată.
  • - Nu m-am vaccinat cu nicio doză de otravă anticovid.
  • - Nu am mai avut (macar) un guturai serios cam de când a inceput pandelia.
  • - Niciunul din casă (eu, sotie, copil) nu suntem intepati cu prostiile lor.
  • - Tata nu este intepat (nu a mai fost racit de peste 3 ani / se spală cu apă rece, in curte, in fiecare dimineata). In curand implineste 80 ani.
  • - Socrii mei nu sunt intepati.
  • - Am intrat in diverse magazine (Jumbo, Artsani, etc.) fără certificat verde in perioada in care acesta era "obligatoriu" . Nu am folosit falsuri sau alte mișmașuri. Pur și simplu am intrat.
  • - Am circulat după bunul plac, chiar si in intervalul orelor restrictionate.
  • - Am fost in locuri foarte aglomerate (saptamanal) si am zabovit multe ore in aceste multimi de oameni (fara a purta masca). Doar că , in aceste locuri, era casa Doctorului de Suflete si niciodată nu am fost cu Indoială ...
  • - Nu am luat nicio "amendă pandemistă" (intr-o singură zi am avut o contradictie verbală cu un jandarm târnăcopist)
~~~
P.S.:
* Cunosc foarte multe cazuri de persoane vaccinate cu toate dozele, dar care au făcut forme nasoale de covid (după ce s-au înțepat). Unii chiar si de două ori.
* Cunosc persoane care s-au ales cu cancer pulmonar, in urma protocoalelor din spital si a vaccinarii.
* Cunosc persoane care purtau 2-3 mascute pe față de aproape 2 ani (nu glumesc) si care au făcut forme nasoale ale gripei redenumite.
* Cunosc persoane care purtau 2 mascute, au facut si covid... si s-au si vaccinat ... DAR ACUM SE FERESC SI NU AU CURAJUL DE A RECUNOASTE CĂ AU FOST MOCOFANI SI S-AU VACCINAT (PROBABIL LE ESTE RUSINE).
* Cunosc multe cazuri de vaccinati care au dat coltul. Unii după vaccin , altii după ce au făcut covid (cu toate că erau vaccinati) si s-au internat in spitalele mortii din sistemul romanesc.

* Da, doamna mea poartă măscuța. Dar nu vă spun de ce.
Stomatologul ei cunoaste secretul cel mai bine.
 



MORONS!
Beeeeeeheheheheheheheheheeeeeeheeee

#numavazic

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: