28 mar. 2022

Hai Sictir curiosilor !



     De vreo doi ani, cam tot ceea ce scriu (pe aici sau pe blogurile personale) trece prin ochii curiosi ai celor de la NASK . Adica imi scaneaza/analizeaza absolut tot ceea ce eu scriu.

Sunt foarte interesati de opiniile mele. Nu ratează nimic.
Am trackerele pline cu ip-urile lor. Zi de zi.

Cine sunt cei de la NASK ?
O frimitură din farfuria marilor păpușari....
*** " NASK is a National Research Institute under the supervision of the Chancellery of the Prime Minister of Poland. "

Cu ce se ocupă NASK ?
*** """ (...) Cybersecurity and user protection – our key activities involve ensuring security online. Responding to network security violations occurring in Poland and coordinating corrective actions is the responsibility of the Centre for Cybersecurity, which also comprises the CERT Poland team. The Act on the national cybersecurity system lists us as a Computer Security Incident Response Team (CSIRT), which coordinates responses to incidents reported by key service operators, digital service providers and local authorities. (...) """

HMMMMM...
Dacă intr-o zi o să dispar din peisaj, măcar stiu că am făcut-o cu capul sus si nu m-am lăsat călcat in picioare. 

Post Scriptum:
Ăștia ai noștri , care au rețea de la STS și care țin de structuri ale serviciilor, sunt de multa vreme prietenii postărilor mele. Încă de pe vremea grupurilor musulmane și a fundațiilor islamice de prin București, Constanta și Ploiesti. 
Curios că au apărut și polonezii (NATO!?) in peisaj....



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: