3 dec. 2021

Se naste o noua forma de "terorism" ?!



      Guvernantii tin cu tot dinadinsul să provoace nașterea unei miscari de rezistență puternice si periculoase ?!

    Asa cum am prezis că vor apărea falsificatorii de acte medicale in ceea ce priveste carcalacul covid si am anticipat ca vor incepe a se vinde pe piata neagra certificate de vaccinati, tot asa am acum o altă presimtire putin mai neagră ...

Am asa un "feeling" că se va naște cumva o mișcare transnationala de rezistenta armată simultan cu mici grupari locale paramilitare ( pe regiuni) , o nouă formă de "terorism" ...
Un fel de "partizani" anti sistem si anti tot ceea ce inseamna politica actuala (indiferent de culoare) , precum erau candva luptatorii partizani / luptătorii rezistenței din munti . Insă cumva "upgradati" la noile vremuri.

... si nu, nu mă refer la fosta organizatie a dezaxatilor de la "Noua Dreapta" , imbrăcată in haine noi. Nici la ceea ce a fost candva Miscarea Legionara. 
Nici măcar nu mă refer la Romania. Noi suntem prea prosti și lași ca sa luptăm pentru drepturile noastre.

Ceva imi spune ca se va naste o noua forma de "terorism" . Un sentiment de neexplicat.


Post Scriptum:
Si totusi sa nu uitam - "one man's terrorist is another man's freedom fighter" !


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: