18 mai 2021

Mecanicul auto care s-a spurcat la bani si căruța personală. (episodul 1)


   Când imi spui că m-a lăsat un simering la planetară si de fapt este vorba despre burdufurile de protectie, incep să cred că ești rău intentionat sau prost (cu toate că prost nu pari a fi).
Mai ales că nu este prima dată când mă dai la intors si nu sunt nici primul căruia ii faci așa.
Nu mai pomenesc că mă ții trei zile pentru schimbarea unui simering si imi vii cu un set de simeringuri nepotrivite. Iar apoi tot tu faci pe nervosul. 
Să pomenesc si despre faptul că mi-ai pus la VW filtru ulei pentru Skoda? Sau filtru benzină nepotrivit? Sau cele mai proaste plăcuțe de pe piață (cu toate că eu am cerut altceva) ?

La un singur service din oras am mai intalnit astfel de "smecheri". Care te puneau să schimbi (pe ghicite) zece piese , pana cand ajungeau la adevăratul defect.

Nu, nu sunt rudă cu Isărescu.
.........................................

      Mă enervează / scârbește maxim omul care greșește pe banii și pe munca mea, dar nu iși asumă greșeala și incearcă apoi să imi dea prosteală ieftină .
Imi jignește inteligența ....
Când o iei pe ghicite si te joci cu munca noastră, poti trece foarte ușor/repede de la statutul de prieten la eticheta de "problemă" care trebuie rezolvată intr-un fel sau altul.
Nu rămân niciodată dator.
Repet (pentru a XYZ oară). Dacă fac pe prostul si tac , asta nu inseamnă că trebuie să iți incerci norocul de prea multe ori.


Banii strică oamenii.
Iar "sujedezul" tot "sujedez" rămâne, oricât de "drăguț" ai fi cu el.
Unora, dacă le acorzi prea multă atenție, li se cam urca la cap și își pun singuri "grade"...


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: