13 nov. 2020

TRADATORI DE NEAM SI TARA (3).



       Și cei care au fost în slujba lui Hitler tot datoria susțineau ca și-o fac. La procesele de după război, au invocat că erau simpli executanți și că ei doar au ascultat ordinele.
~~~
Slugile sistemului acesta infect , sclavii caracatiței otrăvite ce a acaparat țărișoara aceasta ...
Nu au curajul sa ia atitudine, să se alăture adevărului și dreptății . Nu au curajul sa refuze a executa . Iar prin asta sunt partasi la distrugerea societatii actuale, la ruinarea economiei, la moartea a mii de oameni (acoperind cauzele adevarate, criminalii din scaunele moi ale politicului și criminalii din spitale) ... prin simpla lor slugarnicie și executare a unor ordine fără a-și pune întrebări ce țin de moralitate și dreptate. Sunt executanți cu creiere spălate pentru o mana de bani și un spor la salariu.
Nu am servit niciodată pe nimeni. Când mi s-a părut că mi se cere a face ceva imoral, injust sau nedrept , mi-am dat demisia. Iar acolo unde a fost cazul (sa zicem ca vorbim despre o mare companie petrolieră ) , am sesizat autoritățile (toate) . Chiar dacă ulterior a fost totul mușamalizat ...
Nu te poate obliga nimeni să faci ceva impotriva voinței tale, ceva imoral sau injust. Poti oricand pleca .
Mai bine sărac , dar cinstit.
Mai bine sărac și drept decât sluga unui sistem murdar și infect.

NU. NU VA FI BINE. NU VĂ MAI MINȚIȚI SINGURI!



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: