5 feb. 2020

A. T., salariata Primăriei Ploiești ( ASSC Ploiesti ) in sevraj ....

             Plecând de la faptul că , unii/unele iubitori/iubitoare de necuvântătoare au dat share (DIN NOU) unui articol de-al meu ce avea legătură cu cățelușa unui biet bătrân oropsit , o zdreanță de femeie in care mocnește o ură mai veche (de vreo câțiva ani) s-a găsit să mă atace pe canalele rețelelor de socializare .
          Profită de faptul că este administrator al unei pagini de maidanezofili si mă tot mușcă de cur pe acolo .
Problema zdrenței este mai veche de 5 ani , de pe vremea când mă tot hărțuiau cu plângeri si acuzațiideoarece am avut curajul să infrunt ONG-urile care făceau bani pe urma bietelor necuvântătoare fără stăpân, pentru că am avut curajul să dezvălui unele chestiuni ILEGALE  despre care cutofilele si maidanezofilele care exploatau maxim problema maidanezilor si produceau bani de pe urma lor sperau să nu se afle .
Acum , văzând că mă implic atât in cazuri sociale cât și in cazurile unor caini fără stăpân (pe banii mei, pe timpul meu) , au luat foc. I-a enervat  foarte tare faptul că aceste cazuri au devenit populare pe retelele de socializare gen facebook si ca , la fiecare caz in parte, AM ANUNTAT PUBLIC CĂ NU SE STRANG BANI , NU SE ACCEPTĂ DONAȚII IN BANI, NU EXISTĂ CONTURI BANCARE SI NICI NU VOR EXISTA VREODATĂ. Eu am popularizat cazurile respective doar pentru cei care doresc să ajute personal sau să adopte cu adevărat, refuzând orice fel de propunere financiară publică sau in privat.
Dacă nu spumega otrava si nu iesea precum păduchele in frunte, legându-se de curul meu si al catelusei mele, fără ca eu să ii fi făcut ceva inainte, nici nu mă interesau spumele si nervii lor. Uitasem si că exista zdreanța și cei din jurul ei.

       Zdreanța  A. T. tot aruncă provocări și atacuri , fără ca eu să ii fi făcut ceva in prealabil ... Mai nou , după acuzații si atacuri la alte articole , acum intreabă ironic de ce nu am luat eu acea cățelușă acasă . Si isi mai si permite să FURE o fotografie personală de la mine , pentru a o folosi in atacurile ei mizerabile .








DE CE NU O IAU EU ACASĂ PE RUHA ? 



      Am acasă , in apartament, trei pisici luate din strada . Una dintre ele este paralizată . Asta in afara Evei (metisul Amstaff) de a cărei dodoașcă te legi cu fiecare ocazie .
Zdreanțo !
Și mai am alte doua cateluse in grija, luate din strada de peste 7 ani . Le am la curte . Curte unde tatăl meu , grav bolnav de inimă, sta doar pentru ele (in loc să accepte confortul unui apartament) .
Dacă se întâmplă ceva cu tata , ce fac ?
Idioato , gândești înainte să mă tot musti de dos ?
Drogato Zdreanță penală !

     .... Peste 60% din veniturile mele și ale soției se consuma pentru necuvântătoarele pe care le avem in grija. Și noi chiar muncim , spre deosebire de tine. Muncim zile, nopți, in frig, in ploaie ....
Noi muncim mai mult decât ai fi tu in stare vreodată.

Ne trezim la 3:00 AM zi de zi. Ne culcam la 24:00 cel mai devreme. Nu avem duminici și weekenduri.
Nu cerșim .
Nu facem bani din infracțiuni.
Nu facem bani pe spatele unor fiinte nevionvate .
Nu avem combinatii cu interlopi si cu politicieni corupti .






*** NU PUTETI VOI RAPORTA ARTICOLE CÂTE POT EU SCRIE ***
Nu mă mai provocați și nu deschideți un război de uzură ! Ar fi păcat.

Nu mă mai provocați și nu deschideți un război de uzură !
Ar fi păcat (pentru voi) , tocmai acum .
Ar fi păcat să mă apuc a scrie pe intreaga "flotă" ...
Cred că am destulă experiență in online (peste 20 ani) incât să mă descurc si cu backup-uri si cu zeci de bloguri sau site-uri web sau alte aspecte mai delicate ... incât să pot transforma ADEVĂRUL intr-un maaare coșmar pentru cei care au ceva de ascuns.

Am multă treabă. Ar fi păcat să renunț la prioritățile familiei mele si să imi concentrez atentia asupra voastră , doar asupra voastră .
Am mai purtat cu voi acest război in trecut si ... nu eu am fost cel care l-a pierdut.
Am purtat "războaie" mult mai complicate in anii trecuti , in diverse domenii , si ... nu eu am fost cel care a pierdut.


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: