25 sept. 2019

Loverboy , mamuca și pițifofoloanca . La mare .


Eforie Nord.
Septembrie 2019
.

Printre altele (care de care mai ciudate) , am surprins parțial două faze injositoare pentru feminitate si demnitate .


  • Faza 1
        Un loverboy , imbrăcat de stradă, si-a pus pițifloanca să se despoaie și i-a tras câteva ședințe foto "a la Maldive" de numa numa ... Deh , el știe pentru ce , pentru cine și unde le va posta . Oricum ar fi , a știut să scoată in evidență tot ceea ce avea mai bun de vânzare la marfa pe care o fotografia .
Până am scos telefonul , până am găsit cea mai bună poziție ... Nu am reușit să surprind totul. Însă dânsa se tăvălea prin tot nisipul și prin toate spumele mării (pe burta , pe spate , etc.) în căutarea unei poziții cat mai ... "deosebite" . :))))
Am surprins doar momentele de final de ședință "foto".


in cautare de sex

nimfomana gratis


¬¬¬¬¬¬¬¬¬




  • Faza 2

     O mămica cu fiica ei (o pițifloancă in devenire) . O pregătea pentru un viitor strălucit , ajutând-o  cu o mică ședință foto de prezentare a mărfii .
Luați cu pâine !


fiica si mama disponibile pentru barbati generosi

virgina in cautare de sex

sex total cu virgina


sex experimentat cu mama si fiica

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: