22 nov. 2017

Blackfraier day la EMag.



*Am vrut şi eu un tv NEI (81 diagonala) cu doar 400 lei ... La ora 6:59 (după ceasul meu) ,când a început blackfraier day la EMAG, aceste televizoare aveau deja STOC EPUIZAT (şi au fost 1000 bucăţi) .

*Am vrut și o mașină de spălat Whirpool 6 senses cu doar 700 lei ... La ora 7:00 am pus-o în coş . Era în coş ... Am dat continuare spre finalizarea cumpărăturilor (fiind deja logat) şi BRUSC mi-a apărut în coşul de cumpărături că STOC EPUIZAT .

Mda !
A fost doar de test, un test de inteligenţă. Nu de alta , dar sunt unii care încă mai cred în aceste oferte minune.
În rest , ceea ce mai îmi făcea trebuinţă, au preţul de fraierday pe EMAG la fel ca preţurile NORMALE de zi cu zi din Selgros (cuptor electric, HDD extern, carduri de memorie , memorie SSD şi alte câteva) .

MUIE #EMAG ! Din plin , #lareducere, de #blackfriday !

~~~

Așa ca idee ...
Între adăugare în coș și pasul următor (spre check out) au fost doar cateva secunde .
Totul petrecut la ora 7:00 AM .
Dubios !
Aș fi curios dacă a reușit cineva să prindă această mașină de spălat sau vreun televizor NEI HD (81 cm diagonala) la doar 400 lei sau vreo combină frigorifică ARCTIC la doar 600 lei .
Așaa de curiozitate ...



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: