26 aug. 2017

Care este cea mai mare fudulie a țăranului de oraș, locatar la bloc ?



[am mai scris despre asta , dar nu mă pot abţine]



    Să aibă câte 4-5 autoturisme în fața blocului, să vadă vecinii lui ce "VALUARE" are . Bine că nu se apucă a le face și câte un tunning cu turnulețe .
Am și eu vreo câțiva astfel de vecini.

      Bag de seamă că , pentru români , mașina este cea mai de preț unitate de măsură a nivelului social de cartier ... Și nu atât marca , cât numărul de autoturisme parcate sub fereastra apartamentului (apartament ce măsoara doar 70 mp).
Așa cum ciobanii autentici își măsoară averea în numărul de oi, țăranul de oraș își cântărește imbecilitatea în numărul de autoturisme.

De aceea am ajuns să îl regret pe Ceaușescu și ale lui reguli referitoare la auto. Cu siguranță erau legi și reguli mult mai sănătoase decât cele de azi.

P.S.:
Da, din nou nu am găsit loc de parcare la domiciliu ieri seară (din cauza specimenelor descrise mai sus).

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: