1 nov. 2015

HAOS , FOC , OPINIILE MELE si INTERNETUL .


Motto:
RUSINE DINU PATRICIU !
SHIT HAPPENS !






Un club din Bucuresti a luat foc in timpul unui concert rock . Au murit peste 25 de persoane si au fost ranite grav peste 100 de persoane.


__________________________________________

Initial m-am bucurat.
Am crezut ca a luat foc Fratelli sau Bamboo .

~~~

Sunt oare un insensibil , daca spun ca mi se rupe de toti cei care au dat ortu' popii in acel club din Bucuresti ?
Oare sunt anormal daca nu imi pasa si daca spun ca m-am saturat de atatea discutii si stiri pe tema asta ?
Suntem o tara de cacat , un popor de retarzi , o natie de mocofani ... si (paradoxal) m-am obisnuit deja cu asta . Nimic nu ma mai impresioneaza.

Sensibililor (astia cu "doliul" de pe feisbuci) !

~~~

Imi vine sa vomit de atata compasiune si atata solidaritate cata vad in jurul meu ...
Mars , maaaa !
Reintregiti-va in Nirvana !
Zamolxe fie cu voi in Absolut !

~~~

Oare cati dintre cei morti in incendiul din Bucuresti, in clubul Colectiv, erau "fumati" sau "pastilati" ?
O simpla curiozitate ...

~~~

Vai... dar cat de afectati sunt toti stiristii ...!
Vai... dar cum plang cei de la PRO ... !
Vai ... dar cum se intrec cu totii in lacrimi de crocobaur ... !
Vai ... dar... nu poti sa te pisi de atata durere !

~~~

Asa asa ....
Toti politicienii sa exploateze la maxim moartea acelor nefericiti !!!
Ponta & Base & CO sunt pe primul loc .

MURITI , BA !!!!

~~~

Sa arunc zacusca de ghebe , din solidaritate cu aia care au murit ?
Ei , saracii , nu vor mai apuca sa manance vreodata zacusca de ghebe...

Daca sunt trei zile de doliu national , am voie sa fac baie si sa spal rufe ?

~~~

Propun sa se ridice o catedrala in locul unde s-a intamplat sa moara toti acesti nefericiti !

~~~

Este dreptul meu SA MI SE RUPA de mortii din Bucuresti . Este dreptul meu sa scriu ce gandesc , ce doresc si ce simt .
Nu imi pare rau . Nu simt nimic. Nu ma impresioneaza lacrimile care curg siroaie pe sticla televizoarelor sau a monitoarelor.

Atata ipocrizie , fatarnicie , "durere" virtuala , ma induioseaza maxim (NOT!) .
Probleme ?!?!
Aveti la dispozitie optiunile "unfollow" , "unfriend" , "ignore" ....
Hai sictir , fatarnicilor moralisti !

Si inca ceva ! Am eu o fixatie ...
Daca macar unul dintre cei morti a fost "fumat" sau "pastilat" , DA , SI-A MERITAT MOARTEA ACEEA IN CHINURI .




~~~

Moartea este ceva natural si iminent , indiferent de modalitatea prin care ea survine.
Toti murim mai devreme sau mai tarziu, intr-un fel sau altul.

~~~

Curios !
O groaza de indivizi care se declara/declarau atei , acum , din "compasiune" ... inunda internetul cu

"Dumnezeu sa-i odihneasca !"

~~~

[curiozitate]

Oare BOR va inmormanta gratuit victimele incendiului din clubul Colectiv (evident , ma refer la cei care erau de religie ortodoxa) ?

~~~

Duminica ... Doliu national ...
Hmmm!

Aveam de cusut , de spalat niste rufe murdare si de reparat ceva.
Ce dracu' ma fac ?!? Cica-i pacat sa muncesti intr-o astfel de zi.




***


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: