12 mai 2015

MANA DREAPTA A PRIMARULUI DIN MÂRȘANI (Dolj) .



""" Costel Turlea, consilier local PSD din comuna doljeană Mîrșani, susține că edilul îl obliga să-l masturbeze câte 15 minute, în biroul Primăriei. (...) Victima primarului a povestit, pentru EVZ, că a fost obligat să presteze sexual din 2011: „Mă știa tot satul că eram mâna lui dreaptă în Primărie”, începe Turlea să explice, nefericit, ținând cont de context, că era omul de încredere al edilului.

„Cum o făcea? Era parșiv. Mă ademenea în biroul său, spunând că are de lucru. Închidea ușa, se dezbrăca la pantaloni și îmi arăta moșorul lui. Hai la deal, mă, îmi spunea el! Eu rușinos, că suntem amândoi născuți în 1948. Eu doar cu două degete îi atingeam moșorul. El, spunea: «Saltă-te, mă, la deal! Ia-o cu toată mâna! Mă chinuiam 15 minute»”, își povestește chinul consilierul local din Mîrșani. (...) """  
[ mai multe AICI - link ]




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: