10 apr. 2015

Majoritatea celor care nu se pricep sa parcheze un autoturism sunt FEMEI .



     Majoritatea celor care nu se pricep sa parcheze un autoturism sunt FEMEI , FEMELE , DUDUI , DUDUCI , PITIPOANCE , MUIERI .
Oare de ce ???? Ce se petrece acolo , in cap'sorul danselor ??? Ce este scurtcircuitat , atunci cand vine momentul sa parcheze un autoturism ???

_____________

          Deunazi ma intrebam cine oare l-a invatat pe fostul meu vecin (stomatologul) sa parcheze si de ce cacat la 1.60 m ai lui si 60 kg ... si-a luat ditamai hardughia de Audi (mai ales daca nu le are cu parcatul si se incurca in borduri) .
Eh, acum am aflat cine l-a invatat sa parcheze ca pe tarla : MAMA LUI .
A venit doamna asistenta aseara acasa , a parcat exact asa cum se observa in fotografie si a plecat linistita in casa.
Nu , nu eu i-am ridicat stergatoarele .
      Din cauza faptului ca , intr-o anumita perioada a vietii mele , familia respectiva mi-a pus la dispozitie un spatiu de locuit (in Bucuresti) fara a-mi percepe chirie , nu imi permit si alte comentarii .....
Insa , nici nu pot sa ma prefac ca nu vad. Ar fi nedrept fata de celelalte dudui criticate anterior pentru parcarile de neam-prost.



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: