29 mai 2014

MAIDANEZII DIN PLOIESTI ... MAI MULTI CA IN BUCURESTI (7) .


* prima parte (link)
partea 2 (link)
partea 3 (link) 

partea 4 (link)
* partea 5 (link)
* partea 6 (link)
video (link)
un fel de erata (link)



________________________________


""" DE VREO TREI SAPTAMANI :
Prefectura promite ...
Primaria promite ...
Politia Locala promite ...
Adapostul de la Bucov promite ...
MAIDANEZII REZISTA !

Maidanezii sunt tot acolo , in Parcul Aurora Vest Ploiesti , langa locul de joaca pentru copii . Maidanezii sunt aceeasi si la fel de agresivi.

Am avut ocazia sa le simt agresivitatea , din nou, in aceasta dimineata (la ora 6:00 AM) .
Din pacate , iar nu am avut camera cu mine si nici macar telefonul (as fi sunat la 112 - pe bune !) . Plecasem la alergat ...

Precum am promis zilele trecute , voi reveni cu filmari si foto .

_____________

AM ASAAAAAA ... O PRESIMTIRE CA, DACA NIMENI NU VA LUA NICIO MASURA, ACEI CAINI VOR SFARSI OTRAVITI IN CURAND (CIRCULA UN ZVON CA, PRIN ZONA, SE VA ARUNCA CARNE CU XILITOL SI ANTIGEL) .
De obicei nu ma insel . Asa ca , abia astept sa dispara (intr-un fel sau altul) .

CEI CARE AVETI CAINI DE COMPANIE , FITI CU MARE BAGARE DE SEAMA PRIN ZONA PARCULUI AURORA PLOIESTI VEST !
Nu toti procedeaza precum mine (cu plangeri si sesizari) . Mai sunt si persoane care trec direct la otravirea maidanezilor . """





   Dimineata , imediat dupa ce am scris pe Facebook textul de mai sus , am fost sunat de catre cei de la Ecarisaj (care imi cunosc prea bine identitatea) . Cred ca era chiar doamna administrator a Parcului Bucov . Nu stiu exact cine era doamna de la telefon , deoarece nu s-a recomandat ... sau nu am fost eu atent.
Ma sunau sa ma roage sa ii insotesc eu in zona , deoarece au mai fost si zilele trecute (sustineau ei) , au tras cu tranchilizante , dar au aparut zoofilii si cativa pietari (parcul este langa o piata) , acestia ascunzand cainii tranchilizati in tarabele din Piata Aurora Vest.
Totusi nu am inteles unde a fost Politia Locala atunci ?!?! Nu am inteles de ce nu apeleaza chiar la prezenta Politiei de Proximitate de la Sectia 3 ?!?!
Pentru ca , dupa cum se vede in fotografia de mai sus , Politia Locala se angajeaza sa se implice activ in operatiunea de strangere a cainilor maidanezi din zona.

NU POT FACE EU TREABA POLITIEI LOCALE ... Mai ales ca sunt platiti pentru a-si face treaba. Nu ?
Destul de ciudata situatia !
Nu imi este teama de dezechilibratii care iubesc maidanezii , insa prefer sa evit conflictele si scanteile in afara legii. Sunt destul de instabil emotional in ultima perioada si ma enervez repede.
Imi place sa respect legile si regulile de bun-simt (pe cat posibil) .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: