6 mar. 2014

A FOST GASITA FEMELA MIX PITT/AMSTAFF .



         In aceasta dupa-amiaza am vazut ratacind in zona Piata Mihai Bravu (Ploiesti ), o femela mix pitbull (neagra, cu o mica pata alba pe piept), gestanta .
Umbla dezorientata .
Dupa aspect, este de ceva vreme pe strazi .
Este blanda si se tine dupa toti trecatorii.
A mancat cam 1 kg de oase de piept de pui pe nerasuflate.
Este talie mica ("game" ) . Nu are mai mult de 20 kg .
Este foarte blanda si infometata . Dupa dinti pare ca ar avea in jur de 3 ani.

Nu aveam camera foto la mine , iar cu telefonul au iesit niste rebuturi (era intr-o zona foarte intunecata , intre niste tarabe) . Nu prea ii place sa stea la poze ...

De ce pula mea va luati caini , daca ii aruncati apoi pe strazi ... ???



~~~~~~~~~~

Fotografii facute de catre mine:







Fotografie facuta de catre o alta persoana si publicata pe Facebook :

(sursa foto)



~~~~
~~~
~~

~


UPDATE (next day):

CATELUSA ESTE GESTANTA SI ABANDONATA !!! Nu este pierduta precum au imprastiat vorba zoofilii isterici  ....
Pentru moment este hranita destul de bine in zona pietei .
Precum am spus , aseara s-a indopat cu piepti de pui descarnati - proaspeti (si nu mai scapam de ea).  Insa , daca este lasata in zona, va ajunge la Adapostul Bucov . Locul ei nu este pe strada !!! Daca isi va forma teritoriul in zona , va deveni agresiva (mai ales daca isi fata puii acolo) .
Am avut tendinta de a o lua eu acasa, dar cu siguranta Eva nu o va primi (fiind femele amandoua si avand gene de luptatoare) .
Merge luata , scosi puii , sterilizata si adoptata .  Este frumoasa foc !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: