31 mar. 2014

Las-o, bă, că merge așa !



       Mai devreme mi-am intrebat un vecin de ce iese pe interzis..., deoarece nu cred ca duce lipsa de motorina si nici nu este vreun cocalar infumurat .
Mi-a raspuns ca II VINE PESTE MANA SA IASA PE SENSUL NORMAL si ca el este atent intotdeauna cand iese pe interzis ...
I-am spus ce am de gand sa fac cu caruta cea veche . Nu a mai zis nimic concret dupa aceea. Probabil ca , in gand , m-a injurat . :)))

De aceea nu merge nimic cum trebuie in Rromania si nici nu va merge vreodata. Noua , romanilor , ne este mai la indemana sa FURAM , sa NU RESPECTAM LEGILE/REGULILE/REGULAMENTELE, sa ciupim MACAR PUTIN LA CANTAR , sa VIOLAM CAPRA VECINULUI , sa SCUIPAM IN CAFEAUA CLIENTULUI , sa FIM PLINI DE BASINI SI IMPRESII (dar sa mancam pe datorie) , etc. Asa suntem obisnuiti . Asta ne este natia .
NI SE PARE INJOSITOR/UMILITOR A FACE UN MINIM EFORT PENTRU A RESPECTA LEGEA SI A INCERCA SA SCHIMBAM CEVA IN BINE . Iar pe cei care se straduiesc sa faca ceva in privinta asta ii privim ca pe niste ciudatenii si ii consideram prostanaci.

________

In curand voi avea si camera video montata pe caruta cea "noua" .
Desigur , voi publica numerele de inmatriculare si filmarile cu toti cei surprinsi pe interzis .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: