30 ian. 2014

IARNA PE OLIȚĂ (2014) .

[ "ZAPADA ESTE BUNA PENTRU AGRICULTURA ." ATUNCI ... SA NE BUCURAM PENTRU SPECULANTII DIN AGRICULTURA SI PENTRU SMECHERII DIN INDUSTRIA ALIMENTARA , DEOARECE, PENTRU MAJORITATEA ROMANILOR -in preturi- , ORICUM NU SE VA SIMTI , ASA CUM NU S-A SIMTIT NICI PRODUCTIA RECORD DIN ANUL 2013 ! ]

____________________________________________

" Nushthu' "  fratioare cum is altii , dar eu m-am cam plictisit de zapada si frig ... Inca de aseara !

La noi , la scara de bloc , nu a mai iesit decat o singura persoana la deszapezit . Bashca faptul ca , zilele trecute, alaturi de mine si vre'nicul mascul al presedintei de asociatie , a mai iesit un vecin mai in varsta si bolnav de inima , in loc sa iasa ceilalti 4-5 barbati/tineri de pe scara (ce stateau pititi in plapumi).
La scara vecina au iesit doar doua persoane (si a treia a venit la urma) .

Zilele acestea mi-am dat intreg programul peste cap si a trebuit sa aman o groaza de activitati productive, schimband ordinea prioritatilor . Am lasat deoparte o groaza de activitati care imi asigura papica ...

Stiu , unii braveaza si se "bucura" de iarna, de zapada, de lopata . Vrajeala !
Este usor sa te bucuri , cand inca te mai intretin parintii/taticul si nu ai CU ADEVARAT grijile casei tale , grija zilei de maine , grija ingrijirii parintilor/parintelui, etc. ( chiar daca, aparent, esti salariat ) .

Imi dau demisia din functia de "lopatar" . Dati voi la lopata , ma !
De aseara m-am alaturat celor nesimtiti . In tara aceasta , este mult mai bine sa fii nesimtit .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: