10 dec. 2013

[pentru cei care locuiesc la bloc] AVETI GRIJA LA COLINDAcIORI !



In urma cu 30 minute .
5 COLINDACIORI NEGRICIOSI si DUBIOSI  (la vreo 30-40 anisori) intrati pe scara blocului  ... Nu stiu cum au reusit sa intre.
EVA NERVOASA TARE  ...
O PRESEDINTA DE ASOCIATIE PANICATA din cauza colindaciorilor (m-a apelat telefonic) ...
Ce poate rezulta ?



Un scurt "Cine v-a dat drumul , ma ? Hai , taiati-o mai repede afara ! " si ....o grabnica goana pe scarile blocului, inspre iesirea din bloc (nu mai nimereau).
Mai nasol este ca , la noi , orice strain intra pe casa scarii ... nu prea mai poate sa iasa (decat daca ii da vreun locatar drumul , cu cartela sau direct din apartament) . Avem iesirea din scara pe baza de cartela interioara (am implementat acest sistem de cateva luni , de cand mi s-a furat bicicleta) . :))))))
Asa ca , negriciosii, incepusera sa bata disperati/panicati in usa de la iesirea din scara blocului.
Abia am reusit sa o potolesc pe duduia Evushka.
Ah ce as fi lasat-o pe Eva sa le guste un pic din pulpe sau buci, sa le taie pofta de "colindat" ... Noroc ca sunt un stapan responsabil si , mai ales, ca nu m-au provocat (tacand , cerandu-si scuze si plecand fara sa cracneasca) .

Cel care s-a aflat cel mai aproape de usa mea , cand am deschis , s-a albit instant la chip . :)))))
Si nu cred ca din cauza privirii mele de psycho ...


IN ACEASTA PERIOADA, AVETI GRIJA CUI PERMITETI ACCESUL IN SCARILE DE BLOC ! S-ar putea sa va "colinde" tot ceea ce aveti prin casa ... In cel mai fericit caz !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: