21 feb. 2013

[articol 18+] DESPRE VODAFONE ROMANIA .



***



         TRISTILOR/SCLAVILOR DE LA VODAFONE ROMANIA LE PLAGE SA SUGA MATARANGI FALNICE SI BATOASE  .



VODAFONE ROMANIA ESTE ALCATUIT DOAR DIN MUISTI SI MUISTE.
IN LOC SA IMI SUGA PULA PENTRU CA TIN UN MODEM INTERNET LA ABONAMENT (de aproape 4 ani), PE CARE IL FOLOSESC DOAR CATEVA ORE PE LUNA (si poate nici atat), IAR IN REST IMI ESTE UTIL DOAR LA A REINCARCA CARTELA MEA SI A TATALUI MEU DE PE CONTUL ONLINE AL RESPECTIVULUI ABONAMENT (abonament la care nu am intarziat niciodata cu plata facturii) ... , EI MA FUT CU SMENARII SI INCERCARI DE PROSTEALA TIPICA SUTILOR DE BUZUNARE.

DE CATEVA LUNI , DUPA FIECARE REINCARCARE (ONLINE) LUNARA A PROPRIEI CARTELE , DUPA CE MA FREACA CATEVA ZECI DE MINUTE CU CEL PUTIN 7 SMS-URI IN CARE MA ANUNTA CA AM CASTIGAT FEL SI FEL DE ABERATII (adica dreptul de a mai plati niste tepe in plus - daca esti fraier si pui botul) , LA VREO 30 DE MINUTE DE LA REINCARCARE, IMI DAU URMATORUL MESAJ :

""" Optiunea TOTAL5: 3000min/SMS VF + 75min nationale/intl Europa fix/SMS nat + 15 MB trafic Internet nu a fost reinnoita din cauza creditului insuficient. Reincarca in 30 zile si va fi reactivata automat """

Evident, reincarcarea fusese deja facuta (la timp) , optiunea era reactivata si minutele intrate .
De fiecare data aceeasi incercare de teapa din partea Vodafone Romania . Probabil sunt destui fraieri care pun botul si efectueaza a doua reincarcare ... fara a verifica .

CORPORATISTILOR VODAFONE, SCLAVILOR, SA VA IAU MAMELE LA CONTROL SEXUAL  ! SA MA USUREZ DE SURPLUSUL DE LICHIDE DIRECT PE MORMINTELE MORTILOR VOSTRII, GAINARILOR !
POLITICA DE CORPORATISTI HOTI SI LABAGII .

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Salut,
Eu sunt Bogdan, unul dintre clientii Vodafone. Recent am avut o problema cu aceasta companie de telefonie mobila. Unul dintre telefoanele mele mobile s-a defectat. Am lasat telefonul la Vodafone pentru reparatii dar Vodafone din motive subiective mi-a anulat garantia.
In ciuda eforturilor mele sustinute de a le atrage atentia celor de la Vodafone Romania asupra acestei probleme nu am reusit sa rezolv aceasta situatie.
Bun! Si cei de facut? Primul gand a fost sa imi schimb operatorul de telefonie, sa trec la Orange sau la Cosmote dar apoi mi-am zis „De ce sa ma schimb eu cand oamenii pot face ceva pentru ai determina pe cei de la Vodafone sa se schimbe in bine?”
Asa ca am facut o pagina de facebook „Clienti nemultumiti Vodafone Romania”. Scopul acestei pagini este sa imbunatatim serviciile celor de la Vodafone scotand la suprafata tot „rahatul” pe care ei incearca sa il ascunda.
Daca ai avut si tu probleme cu Vodafone sau consideri ca Vodafone ar trebui sa isi schimbe atitudinea fata de noi clientii platitori lunari de abonamente si facturi atunci te invit sa ne dai like si sa iti spui si tu parerea aici. Singuri nu avem nicio sansa dar impreuna ii putem convinge sa isi schimbe atitudinea fata de clienti!
https://www.facebook.com/pages/Clien%C8%9Bi-nemul%C8%9Bumi%C8%9Bi-Vodafone-Rom%C3%A2nia/352451938187756