20 apr. 2012

Povestile romanesti sunt antisemite , neonaziste si neolegionare .

De asemenea copilasii nostri sunt antisemiti pentru ca citesc astfel de povesti. :))))
Totusi , nu s-a aratat concret care parte a scriiturii contine indemnuri antisemite, rasiste sau mai stiu eu ce alte idiotenii invocate de catre perciunatii lui Schlomo Elie Grohaiescu Wiesel.

Bunicul meu a fost jandarm in al 2-lea mare razbel. Evident ca a luptat de partea nemtilor si a vegheat trenurile cu deportati . Nu-i asa ca nu am voie sa ii tin fotografia la vedere ?!???
Aaaa... Am uitat sa mentionez despre familia de evrei pe care a ajutat-o sa se ascunda si sa fuga ... [altdata]


Perciunatilor lui Wiesel li s-au ridicat tuleiele din ismene si parul din nas descoperind ca un nene a scris o carte pentru copii si a pus pe coperta o fotografie pe al carui fundal apare chipul romanului Corneliu Zelea Codreanu .
Asa si ?!?
In ciuda antipatiei pe care o am pentru majoritatea romanilor verzi(majoritatea tinerilor verzi de astazi sunt niste imbecili de cea mai joasa speta), nu pot sa nu recunosc caracterul deosebit pe care l-a avut Corneliu Zelea Codreanu .  A fost un adevarat roman , un om deosebit si de o verticalitate pe care putini romani au avut-o dealungul istoriei .

"""(...)Volumul de poezii pentru copii „Păţania lui Somnorilă", scrisă de un sucevean în vârstă de 100 de ani, a scandalizat atât Institutul „Elie Wiesel", cât şi presa internaţională.(...) """ [ SURSA]

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: