14 feb. 2012

D-ale stresului.

      Pe trotuarul de vis a vis zapada atinge 0,5 - 1 m inaltime . In gura parcarii (de domiciliu) din fata ferestrei mele masinile stau parcate in sir indian , deoarece parcarea este practic imposibil de utilizat.
Asta seara eu am parcat ultimul din sir . Evident ca iesirea din parcarea respectiva traverseaza trotuarul . Trotuar care este curatat doar in acea zona, in rest fiind acoperit de "munti" de zapada.
O duduie (fata batrana) , iesita cu latratorul (marca Bischon) la plimbare, s-a gasit sa comenteze ca ea merge pe strada din cauza faptului ca i-am blocat eu trotuarul. :)))))
Am incercat sa ii explic frumos ca nu se poate parca altfel , dar nesatisfacuta de raspunsul meu ... a continuat cu ineptiile si bombanelile. Atunci am invitat-o sa faca o plangere la Politie si m-am oferit sa-i dau numarul sectiei de care apartinem. Evident ca a luat foc...
In acelasi timp , un flacau labagiu aflat in trecere s-a gasit sa comenteze (de la distanta si mai mult pentru el decat pentru mine) ca sunt taran... Din nefericire pentru el am auzit comentariul.
Oare am gresit ca i-am invitat bagaciosului tot neamul pentru a le prezenta organul meu genital si ca i-am urat ceva legat de un incest cu mamica lui ???
Evident ca nu s-a oprit din drum, preferand sa grabeasca pasul si sa comenteze din mers ....

(clipul este de seara trecuta - 13.02.2012)

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Da,ai gresit.Nu strici organul pe oricine.
P.S- sa se descarce si pozele mele si ai sa ramai uimit.Sau nu.M-au lasat acumulatorii exact,cand sa prind un fost miltian in flagrant,dar i-am zis vreo 5.