31 iul. 2011

Prezicatorul de weekend.

  In urma cu (aproximativ) cinci ani preziceam prabusirea SUA . Nu le dadeam mai mult de cinci ani pana la faliment. De asemenea am prezis disparitia lor in maxim zece ani . La acea vreme, cand am indraznit sa leg actiunile/mutarile politico-militare ale SUA de o posibila criza financiara (pe care avertizam ca o tin ascunsa in the backyard) si de faptul ca singura lor optiune disperata a ramas industria de armament si masinaria de razboi ... spuneau cu totii ca sunt nebun.
Priviti si savurati !  Se afla in cadere libera... Au intrat deja in etapa finala. Sunt curios cine le va da lovitura de gratie.
Se pare ca noi din nou ne-am asociat cu cine nu trebuie si ne-o vom lua din nou in freza .
Foarte multi ma contraziceau virulent la acea vreme.  Acum au disparut brusc toti contestatarii teoriilor mele .
Obisnuiam sa imi salvez intr-o arhiva personala opiniile si polemicile purtate online. Din pacate, am abandonat de mult aceasta indeletnicire... Acum imi pare rau. As fi avut foarte multe subiecte pentru blog.

Retineti ca pana acum nu am dat gres !!!  si nici nu am vreo legatura cu Mama Omida

Societatea actuala a esuat si s-a degradat iremediabil. 
Fiinta umana se afla intr-un regres alarmant.
Prevad un sfarsit care ne este foarte aproape ... 
Prevad un imens haos sangeros . Dupa aceea probabil lucrurile se vor aseza pe fagasul normalitatii si lumea se va reorganiza. Abia atunci planeta va capata un nou echilibru.
Imi vine foarte greu sa pun in cuvinte exact ceea ce simt ca se apropie...  
Fiti pregatiti de ceea ce este mai rau ! Nu doresc sa inspaimant pe nimeni, dar fiti aproape de familiile voastre si vegheati  !


~~~


Next Day Edit (1 August 2011) :
Ce spuneam ieri , s-a confirmat astazi (link) .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: