24 ian. 2011

Despre PENSIILE MILITARILOR si despre cum MARMOTA I-O INVELEA URSULUI IN STANIOL .

In ultimii douazeci de ani , militarii au avut salarii foarte mari. 
In ultimii douazeci de ani, militarii au avut pensii foarte mari.
Tovarasul Iliescu le-a acordat niste pensii colosale,  in raport cu munca depusa si cu ceea ce meritau .
Acum s-a ajuns la fundul sacului si daca nu mai este ... nu mai este!
Pana acum au furat cu totii tot ceea ce s-a putut... Acum s-au apucat sa taie . De ici , de colo... Din salarii si din pensii...

Sunt de acord cu taierea pensiilor militarilor. Excceptand cazurile deosebite si cele ale veteranilor de razboi (care oricum au ramas destul de putini), restul nu meritau pensiile exagerat de mari pe care le aveau.
Pentru ce sa aiba salarii mai mari decat restul si pensii colosale??? Ce au facut ei pentru tara asta? Cu ce au ajutat ei tara? Ce merite deosebite au acesti tuicangi ?  Cu ABSOLUT NIMIC!
Stiu... Unii se gandesc la Iraq, Afghanistan, Nato... Nu?! Ei bine, nu pe mine ma reprezinta ei acolo. Eu ma dezic de campaniile de invazie, jaf si genocid la care au luat parte militarii romani. Iar placa cu obligatiile pe care le avem datorita diferitelor aliante la care suntem parte, este un argument de tot rahatul. Pentru ca, in realitate, in cazul in care vom avea vreodata nevoie de sprijin, se vor sterge toti cu noi la cur, asa cum s-a intamplat intotdeauna cu tarisoara asta. Ne-am aliat mereu cu personajele negative, cu cei sortiti sa piarda . Am fost si suntem precum niste curve proaste cu aere de duduci din inalta societate  .


Asadar, ce au facut acesti militari pentru tarisoara asta? 
Au frecat-o prin unitati (si prin carciumi) cateva zeci de ani. Si-au batut joc de subordonati. Au furat (mancarea din depozite, animalele din fermele armatei, motorina si benzina alocata pentru vehicolele armatei, fondurile alocate pentru diferite chestiuni). Au beut si au futut nevestele altora, secretarele, contabilele, colegele, bagaboantele de pe centura s.a.m.d. In tot acest timp au beneficiat de un statut special. Acum li s-a cam terminat aghiasma .
Sunt foarte de acord cu taierea pensiilor militarilor.Prea erau nesimtite.  
Eu cunosc doar militari betivi si curvari(foarte multi). De ce sa aiba asemenea pensii ? 
 In zona in care locuiesc, exista vreo 3 carciumi mizere/bombe . Carciumile se afla in apropierea unor foste unitati militare. Astia care astazi urla ca ei sunt militari pensionari si ca har ca mrrr.... atunci cand erau in serviciu activ , toceau scaunele acestor carciumi de cartier.  Plecau acasa in patru labe.
De ce sa le platesc eu aceste pensii nesimtite unor drojdieri ordinari ???

4 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

ion florin said...

Subscriu la tot ce ai postat. Ai perfecta dreptate. Ca dovada te rog viziteaza-mi blogul http://comentariiopiniipareri.blogspot.com/ si ai sa vezi ceva completari la ceea ce ai scris tu. Cu stima Ion Florin

Brutacu Hector said...

Am fost. Am vazut. Mi-a placut si confirm.
In articolul tau, lucrurile sunt prezentate mult mai amplu decat am facut-o eu .
Eu sunt putin mai virulent si imi expun ideile intr-un mod agresiv...

Este o completare binevenita .
Probabil ca ar fi mult mai multe de spus despre acesti militari frecangi, proprietari de scaune prin carciumi.

mihaeladr said...

A fost o perioada cand au iesit unii la pensie pe la 40 de ani de drept, ca faceau restructurari si mai bine i-a pensionat (cu pensie mai mare decat un salariu)decat sa-i dea afara si sa-i lase pe drumuri. Dar sa luam partea buna, ca se mai razvrateste cineva in tara asta.

Brutacu Hector said...

Nu exista parte buna (in opinia mea) ... Decat asa razvratire , mai bine nu !

Astia se razvratesc pentru ca au ramas cu pensii de 1700 - 2000 RON ??? Pai tatal meu a muncit o viata de om in cazangerie grea(37 ani), in conditii desoebit de grele, schimburi de noapte si cu grupa 1 de munca. A avut o multime de oameni in subordine si o foarte mare raspundere. Pe vremea comunistilor nu prea iti permiteai sa gresesti comenzile (nici lucrarile interne si nici cele pentru export). Atunci se lucra in draci si se faceau lucrari gigant... A iesit la pensie la 55 de ani . Dupa ce s-a pensionat din cazangerie, s-a reangajat la patron pentru inca 10 ani de munca.
Acum are o pensie de 1350 RON/luna . Ca tatal meu sunt foarte multi altii.
Este normal ca niste betivi ordinari care au frecat-o aiurea pe mancarica si bauturica (zeci de ani) sa aiba o pensie mult mai mare decat tatal meu si decat cei asemenea lui?
Eu nu vad nicio parte buna in protestul unor militari betivi si curvari, manipulati de catre unele partide politice.