20 dec. 2010

"ATENTAT KOSHER CU AROMA DE AMERICAN PIE SI PUTIN CONDIMENT DIVIDE ET IMPERA" ?!



Ati auzit de operatiunile "FALSE FLAG" (link1) ?
Dar de operatiunea "GLADIO" (link2)?
Stiati ca de foarte multe ori "lucrurile nu sunt ceea ce par a fi" ?

Oare cati sunt cei care cred ca tot ceea ce zboara se mananca? Va spune eu: FOARTE MULTI .

In ultimele luni s-au facut presiuni foarte mari asupra Europei. Se duce un razboi psihologic de inducere a spaimei si a terorii in populatia statelor europene. Se urmareste inducerea unei stari de panica. CUI BONO (link3 video) ?
Se creste treptat presiunea acestor asa-zise amenintari si evenimente (link4). Se creste treptat pentru a fixa si mai bine aceasta teroare in mintile oamenilor.
Eu cand am vazut la stiri evenimentele de la Stokholm m-am gandit direct la cele de mai sus si am inceput sa imi pun intrebari.
Cine pierde capital de imagine?
Cine are nevoie sa isi repare imaginea?
Cine nu mai are alt venit decat industria de armament, resursele furate de la altii si o uriasa masina de razboi?
 Cine are experienta in invadarea altora si in distrus civilizatii, popoare, natii ?
Cine nu mai are nicio sursa de venit si ai sai cetateni sunt inglodati in credite, traind din datorii (Nu. Nu ma refer la Romania) ?



Incercati sa puneti cap la cap urmatoarele :
 
  • INCEPUTUL PRIMULUI RAZBOI MONDIAL
  • AL QAEDA
  • Osama Ben Laden (sprijinit si antrenat de catre CIA, in perioada razboiului ruso-afghan)
  •  9/11
  • MADRID
  • GLADIO
  • FALSE FLAG OPERATIONS
  • IMPRIMANTA ATENTATOARE "DESCONSPIRATA"(oare de ce o sinagoga din USA a comandat o imprimanta si ceva cerneala tocmai din Yemen?!) 
  • AMENINTARI ASUPRA CAPITALELOR EUROPENE
  • STOKHOLM
  • MOSSAD (ISS)
  • CIA
  • NSA
  • MI6
  • SIONISM
  • AFACEREA AVIONULUI CU DETINUTI ~ CIA
  • SCUTUL ANTI-RACHETA
  • PREZENTA DE BAZE AMERICANE IN DIFERITE ZONE ALE EUROPEI(prezenta care, din cand in cand, trebuie justificata cumva)

S.A.M.D.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: