14 sept. 2010

Despre femei usoare .



Vorba 'ceea :
" Futi nu futi vremea pulii trece si pizda se paienjeneste. "



...............................................................................................................................................................................................

Sa inteleg ca Boureanu avea dreptate si ca pe duduia Firea a mancat-o atat de rau incat s-a cacat pe el de doliu si si-a infipt-o cat mai adanc, cu amandoua mainile ?!
Nu as fi comentat deoarece sunt constient ca fiecare are dreptul sa-si masturbeze viata cum doreste, alaturi de piticii si principiile lui. Este democratie, libertate si ce pana mea mai vreti voi ... insa aceasta specie de femei si acest tip de ipocrizie mizerabila imi provoaca flegme prelungi si lipicoase.
Nu ma pot abtine .



" Sa te fereasca soarta de femeia rea de musca!"

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

De mult,foarte de mult,pe cand aveam vreo 10 ani,imi zise mie un nene,ce era ca tata pt mine "uite,gaura tot gaura ramane,la orice varsta" si imi zise si de femeie rea de musca.

Brutacu Hector said...

:) Corect!

Da bre, da' putea si dansa sa o mai tina in revizie , la vaselina, macar 3 luni.

...Nu ma mai mira nimic. Doar ca , pe zi ce trece, imi este si mai scarba!!!