29 sept. 2010

Cainii fraieri latra... Ursul din capul padurii si bagabontii sindicalisti, isi vad nestingheriti de drum...

Sindicate? Sefi de sindicat?
Pfuahahahahahahaha
Mwahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ma prapadesc de ras !!!
Pai voi ati vazut ce case si ce averi au astia?
MWahahahahahahahahahahahahahaha... Aghahahahahahahaha......Jajajajajajajajajajajajajajajajaja...
Oare daca s-ar face o greva fiscala generala si nu si-ar mai plati nicio persoana taxele/impozitele catre statul roman , ce s-ar intampla? Asaaaa... pentru vreo 4 luni . Or sa ne bage pe toti la puscarie?
Oare daca romanii se vor trezi si vor intelege ca totusi cei putini sunt cei care au nevoie de cei multi , Romania va mai avea vreo sansa? Sau va fi prea tarziu?



Tudor Gheorghe-Mie-mi pasa

4 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Subscriu si la ras si la tot.
Adaug,plus ca,daca vreau sa fac vreo miscare in aer liber ( care cred ca a devenit ocupat de ei intre timp)apar gealaii, ca ma vad pe camera ca "ce si cum si de ce p-acolo?", de parca e padurea lor.
Si degeaba le explic desteptilor: "uite ma ce face liderul de sindicat",ca ei tot destepti raman,asa ca ras sa fie,ca-n rest,fie ce-o fi.

Fetita Junglei13 said...

De cand am citit prima data,il tot ascult si ma uitam la vizualizari-347in 2 ani si doar doua voturi si ma-ntreb "cui ii pasa?Si cine are curaj sa arate ca-i pasa?"

Brutacu Hector said...

Sunt fan Tudor Gheorghe.
Am albumul "Mie-mi pasa" de multicel. De fiecare data cand ascult acest prolog mi se umezesc ochii si imi tremura inima . Imi tremura inima de furie amestecata cu frustrare ...
Nu m-am uitat la detaliile afisate pe trilu . Am dat search si am pus-o pe blog.
Cat despre Luca si cei de teapa lui ... am spus ceea ce am avut de spus in articol. Niste curve ce se vand pe bani tuturor celor care se perinda pe la putere.
Macar de-ar exista un sef SARAC de sindicat ... Insa pana cand el va fi gasit , nu am decat a rade cu hohote de plans, gandindu-ma la ceea ce va veni.

Mihai said...

ceva imi spune ca nu va mai conta.Si oricum e greu sa schimba o mentalitate la un popor care traieste cu alegerile astea de ceva timp.