4 aug. 2010

O stire mai veche : CU CE SE MAI DROGHEAZA TINERII NOSTRI ?!

Cum cu ce? Cu ce pun fetele in irigator ... Cu "Tantum Rosa" .


""" (...) “Produsul contine benzidamina, care in combinatie cu alcoolul are efect halucinogen. Prospectul nu contine prea multe informatii despre aceasta substanta sau efectele sale, pentru ca probabil producatorii nu s-au gandit la aceasta aplicabilitate. Cert este ca poate da dependenta si produce ulcer, deoarece este un iritant gastric” (...) “Am luat si eu aseara cu inca patru prieteni si inca acum am efectul… Am stat doua ore din noapte doar uitandu-ma pe geam la niste cai care alergau pe blocul de alaturi. E prea tare starea!”, este unul dintre comentariile unui blog care vorbeste despre Tantum Rosa. “Acest medicament/drog pe langa o greata infernala iti provoaca o stare de inconfort, vezi de trei ori mai slab si aproape nu auzi, iar creierul ia razna, transmite stimuli falsi de ai impresia ca ai toate insectele pe tine, iar halucinatiile sunt penibile si iti pot provoca panica si depresie”,comenteaza un alt utilizator. (...) """
[sursa]

3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

N-ar fi mai simplu sa dea direct ... decat sa ia tantum rosa?Intreb si eu asa ca opinia publica.Cred ca ar fi si mai placut,si de o parte si de cealalta.
Eu la asta m-am gandit de cand am auzit.

IPond said...

Am intalnit un amic care luase "praf de p***a", asa cum ii spune el. Trecusera aproape 36 de ore iar el inca mai resimtea efectul. Cool, isn't it?

Anca said...

Wow, cum mi-a scapat asta la varsta mea onorabila, macar am aflat cu ce sa ma "tratez" cand o sa-mi doresc sa fiu "high"!
Cate carente am! Tantum Rosa, spui? Ok!
Revin cu impresii! :P