26 mai 2010

Plangeti ! Plangeti ! Plangeti... deoarece ramanem din ce in ce mai singuri !

Ramas bun maestre !
Iti multumesc pentru ca mi-ai luminat copilaria, adolescenta, maturitatea si pentru ca mi-ai oferit un zambet, o raza de lumina dincolo de noroiul cleios al acestei vieti furtunoase!
Iarta-i pe cei care te-au trimis mult prea curand in lumea celor drepti ...


1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Am crescut cu el.Am avut norocul sa-l vad si in cateva spectacole, norocul,pe care mi l-am ales eu. La fostul loc de munca vorbeam doar din BD-uri si alte filme cu el. O vreme am locuit intr-o alta tara. Am luat cu mine BD-urile, Nea Marin miliardarul si Morometii.Mai apoi am cerut sa-mi fie trimise si altele.
"...piesa s-a sfarsit/Iesi din scena acum paiata/Teatrul este gol, viata e un rol/Fi-r-ar mama ei de viata".
De ce acum il iubeste toata lumea? De ce acum e peste tot?Stiu raspunsurile, pentru ca da bine la rating,pentru ca mortii fac bani.
Eu chiar plang.