9 nov. 2009

INTERESANT! Filmare 'home-made' cu Ioan Luchian Mihalea.

Cu Ioan Luchian Mihalea la Snagov .



*via

5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

cineva said...

Cat ma bucur ca v-a placut ce a postat Maria.

Brutacu Hector said...

:)

'Am sa va spun, copii, povestea unui ciobanas.
Cinta si el, dar nu ca voi, cinta din fluieras.
Tra la la, tra la la, cinta din fluieras. (...)
' Preferata mea!
Pacat ca s-a dus atat de repede...

iculici said...

MULTUMESC !
IOAN LUCHIAN MIHALEA REPREZINTA COPILARIA MEA...

O >:D< CALDA DIN BUCOVINA.

cineva said...

Eheee, de la Mini Song imi placea "Omul nostru de zapada,vesel vrea ca sa ne vada", iar de la Song, Zamfira :)

Brutacu Hector said...

@iculici,

Eu sunt cel care trebuie sa va multumeasca.
...Va multumesc pentru ca mi-ati adus aminte...