4 oct. 2008

*Din silozul cu mostre de înţelepciune internautică* - Balada stirilor de la ora 5 (balada sadicului)




Afară-i frig şi e-nnorat
Şi-n sobă arde mama,
De lustră tata-i spânzurat,
Iar eu mă tai cu lama...

Pe jos stau fraţii mei întinşi,
Sunt morţi de-o săptămână,
În putrefacţie au intrat,
Dar nimeni nu-i adună!

Ascuns e frati-miu-n dulap,
Nu-i pasă de nimica,
Are-un topor înfipt în cap
Să-i ţină cipilica.

Lungit e mosu' Mihu-n pod
Cu un cuţit în spate,
L-am urmărit de la parter
Pe viaţă şi pe moarte.

Iar sora mea, cu ochiu' scos,
Se zbate într-o ladă,
Mai e un frate-ntins pe jos,
Şi-n spate are-o bardă.

Iar unchiu-miu e-n dormitor,
Pitit într-o valiză,
Legat cu două fire lungi
Ce duc direct la priză.

Şi-n frigider e congelat
În pungi de-un kil bunicu',
Dar eu sunt mic, nu ştiu nimic,
De-abia îmi tai buricu'.

Bunica-i lângă aragaz,
Cu un furtun în gură,
Şi-n jurul ei miroase-a gaz,
Şi nu a prăjitură.

Unchiu' Matei stă în extaz,
Cu ochii la cornişă,
Cu un picior în aragaz,
Şi degetele-n priză...

.........................

Dormi puiul tatii dormi
Căci tata te gazează,
Îţi taie capu' cu-n topor,
S-apoi te împăiază .


Morala 1:
"Eu pup poala popii, popa pupă poala mea."
Morala 2:
"Agăţaţi-ai poamele calului de poalele podului."



.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: