4 feb. 2008

Pentru draku` (se stie el)

Losere , esti obositor si stresant...

1. Nu imi sta in obicei sa ma intorc si sa ling acolo unde m-am cacat ... (asta apropos de link-ul pe care mi l-ai lasat in mesaj).

2. Nu imi plac prostanacii insistenti(care fac pe desteptii) si care vor sa para mai mult decat ceea ce sunt cu adevarat.

3. Ti-a luat cam mult sa dai o replica/un raspuns la acea discutie . (Daca tie iti place sa felationezi pe al` de-ti face reclama, e problema ta ...si DOAR A TA!!!)
Pentru mine subiectul acela este inchis de foarte multa vreme. Nu eu l-am deschis... Nu eu am jicnit primul ! Asa ca fugi si canta la alta masa !!! (nu am maruntis sa iti dau)

4. Pe blogul meu postez absolut orice vor muschii mei ;) si pot sa aberez, sau sa scriu orice ineptie.Daca pe mine ma satisface sa sustin ca ciresele, intotdeauna, cand sunt coapte, au o culoare mov... ESTE DOAR PROBLEMA MEA (singura greseala pe care mi-o asum...este aceea ca mi-am facut cont pe acel site de cacat ,neverificand in prealabil cat de viabil si profesionist /sau nu... este ... si daca nu cumva este condus de coinaci si administrat de retarzi).

5. Niciodata nu ai sa vezi un PROFESIONIST ca incepe sa ii jicneasca pe cei care ii fac trafic( sau chiar bani) atata timp cat ei nu l-au jicnit sau ofensat in vreun fel !

6. Acum 1 zi i-am facut o dedicatie unuia la fel de imbecil ca si tine . Poti sa dai click si sa consideri ca iti este adresata tie(si mamei tale) aceeasi dedicatie :

AICI .

Nu te obosii sa imi raspunzi sau sa dai replici. Tu singur te-ai bagat in seama ...
A fost prima si ultima oara cand m-am obosit sa imi torturez tastatura pentru tine(un geeker onanist).
Probabil te simti singur si ai o acuta nevoie de a fi bagat in seama. Ai acnee pe fata si bataturi in palme???(nu raspunde ca mi se va face scarba)

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: